Gå til innhold
Arkivverket

[#52667] Christian Swenson, fødd i Christiania 1853/1855 -til Amerika 1878 -kven var han?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Frå Mankato, MN får eg opplyst at denne karen gifte seg 2.4.1892 med Susanna Lomheim:Christian SWENSON, fødd i Christiania (eller kanskje like utanfor Christiania...?) 14.10.1853 eller 1855. Foreldri er ukjende, men Christian skal ha utvandra til Amerika i 1878. Han døydde i St. Peter, MN 20.9.1913.Er det nokon med lokal kunnskap i hovudstaden som kan hjelpa meg identifisera denne Christian og fortelja meg:* Nøyaktig dato og stad for fødsli hans?* Fulle namn på foreldri hans?* Stadfesting av utvandringsår?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christian drev jo hotell i 1900-1910. Det er vel han som er 24 år gamle Christian Swenson som i 1880 jobber på hotellet i St. Peter. Hotellet drives av norskfødte 40 år gamle Sander Swenson. En sterk kandidat til å være slektning. Jeg tror Susanna tidligere var gift med August Lomheim. Men når jeg sjekker census 1885, finner jeg ikke at Susanna da har sønnen Alfred....I 1895 er Susanna og Chris Swenson de oppført i Minnesota Territorial and State Census med barnaAlfred 13Maria 8Alma 6 årHmpf.... Ikke helt enkelt dette.Din ettersøkte .....Han kalles Christian i 1880.Han kalles Chris i 1895.Han kalles Christ. i 1900 (da sies det: immigrasjon 1880, født Okt 1855.)Han kalles Chris i 1905.Han kalles Christopher i 1910 (da sies det: immigrasjon 1879)Han kalles Christian når han dør i 1913Gravsteinen sier Christian (f. 1855 - d. 1913) Minnesota Cemetery Inscription Index Legger ved Christian i 1880:

bilete3517.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teori:Jeg klarer ikke å fri meg fra at han var hos Sander Swenson fra Hol i 1880.Jeg tror Sander Swensons 2. kone, Ellen Maria var en Christophersdatter fra Grue i Hedmark.Datter av Christiopher Christensen og Marthe (Bertine?) Olsdatter i 'Søndre Grue' ifølge IGI.Kanskje var Christian en nær slektning av henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Jon, Iver og Ragnhild for spennande og lovande innlegg.Som du, Jon, seier; dette er ein ''vrien'' huslyd, men om det vert bamsemums på nokon i det heile, veit eg ikkje; ingen tør vel vedda imot...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Lars E. Øyane

Etter snart tre år og eit framleis uløyst problem er det kanskje på tide å henta ''bamsemumsen'' som Jon vedda med?Eg har studert litt på alternatve Christian Swenson frå området kring Christiania, men har i grunnen berre funne TO aktuelle kandidatar....:* Christian Svendson, fødd på Biri 17.10.1853 av Svend Reierson og Martha Larsdotter - kyrkjeboki syner at dei var plassfolk i Taraldsrudeiget!* Ole Christian Svendson, fødd i Søndre Land 25.10.1856 av Svend Larsson og Petrine Olsdotter - kyrkjeboki syner at dei budde på Eidsfoss!Kan det vera ein av desse som gifte seg i Mankato, MN i 1892?Eg takkar på ny for alle gode tips i denne saki!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Berit for lenka til dansken med riktig namn og fødselsdato, MEN eg tviler på om dette kan vera ''vår'' mann; alt for mange kjelder påstår at ''vår'' Christian var fødd i Noreg...!So eg konkluderer førebels med at problemet framleis er uløyst...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Christian fra Biri reiste alene til St. Peter [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=12&filnamn=emikra1&gardpostnr=3067&merk=3067#ovre>LenkeChristian fra N.Land reiste til Lansing sammen med en større gruppe ser det ut som LenkeOg så har jeg tatt med en som også reiste alene og riktignok ikke het Svendsen, men kan ha endret navnet fra Svendsrud til Svendsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Christian fra Biri reiste alene til St. Peter [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=12&filnamn=emikra1&gardpostnr=3067&merk=3067#ovre>LenkeChristian fra N.Land reiste til Lansing sammen med en større gruppe ser det ut som LenkeOg så har jeg tatt med en som også reiste alene og riktignok ikke het Svendsen, men kan ha endret navnet fra Svendsrud til Svendsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteøeg takk til Berit for eit spennande nytt bidrag til denne debatten! Og særleg er eg nysgjerrig på Christian Svendson frå Biri! Fødselsdatoen er jo svært so nær, og dessutan utvandra han til St. Peter, MN der ''min'' Christian sidan var busett!Kanskje har det lokale museet på Biri noko å bidra med i dette høvet?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.