Gå til innhold
Arkivverket

[#52688] Hans Jacob Frantzson og Gjertrud Jacobsdtr - vigde Øre, Tingvoll 1869 - lagnad?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Hans Jacon Frantzson Thorvikaasen (Thorvik), fødd i Øre, Tingvoll 31.10.1837, og Gjertrud Jacobsdotter Engen, fødd i Grytten 11.6.1840, vart vigde i Øre, Tingvoll 19.7.1869 og fekk minst to born (kjelde: FamilySearch):- Fredrik Hansson, fødd Øre, Tingvoll 6.6.1870- Jakob Andreas Hansson, fødd Øre, Tingvoll 11.5.1873Det er noko dårleg med skanna kyrkjebokmateriale frå Øre, Tingvoll, men kanskje det er brukarar som har tilgjenge til ei BYGDEBOK for Tingvoll og som kan hjelpa meg finna:* Dato og stad for dødsfallet til Hans Jacob Frantzson?* Dato og stad for dødsfallet til Gjertrud Jacobsdotter?* Bustad for dette parfolket - gardsnamn og eventuelt plassnamn?* Kor mange søner og døtrer fekk dei i alt?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Her finner jeg sønnesønnen Hans Fredriksen født 02.05 og døpt 06.06.1892 i Tingvoll. Foreldre Fredrik Hansen Thorvig og Marie Fredriksdtr.Se post nr.10.LenkeMvh. Rune T.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Oldervik

Nils Tore Leivdal har en god del om denne familien på Fransåsen under Torvik i nåværende Gjemnes kommune. Han oppgir 4 barn til Hans Jokob og Gjertrud, nemlig; Fredrik f. 1870, Jacob Andreas f. 1873, Peder Olaus f. 1877 og Kristian f. 1881. De tre yngste dro til Amerika, mens den eldste tok over heimegården.Sistnevnte hadde 9 barn, mens sønnen til sistnevnte, Harald, hadde 7 barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Rune, Solveig og Finn for glimrande opplysningar om denne huslyden. De har svart på alle spørsmåli mine, og saki er soleis løyst!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Rune for siste bidrag, som soleis fortel oss at desse folki vart sjølveigarar i Fransåsen mellom 1874 og 1876...Med helsing frå eit nydeleg haustskrud i øvre Hallingdal,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.