Gå til innhold
Arkivverket

[#52689] Peder Jacobson (Engen), fødd Hafslo 1830 - flytte 1868 til Kristiansund lagnad?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Peder Jacobson (Engen), fødd i Hafslo 14.3.1830, flytte i 1831 med foreldri sine til Grytten og i 1847 vidare til Nesset, der huslyden busette seg på Engen, Bakken i Rød sokn.Peder Jacobson var ei tid tønnearbeidar på Engen i Nesset, men fekk i 1868 flytteattest for å busetja seg i Kristiansund.Kyrkjebøkene for Kristiansund frå den tidi er diverre svært mangelfulle, men kanskje er det nokon som likevel dreg kjensel på denne karen?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Ned venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...
Gjest Grethe Flood

Hei Lars!Ser at dette tema fremdeles står ubesvart. Gjorde et tilfeldig oppslag og så bingo! Peder Jacobsen Engen giftet seg i Kristiansund i 1869 med Berit Iversdatter fra Nesset - Møre og Romsdal fylke, Kristiansund, Ministerialbok nr. 572A10 (1865-1876), Ekteviede 1869, side 20, #4 – 24.6.1869: LenkeHilse Grethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Det hadde vært fint om 1875-tellingen for Kristiansund var tilgjengelig. Da kunne du eventuelt ha sjekket om Peder og Berit fremdeles bodde der og om de hadde fått barn, selv om de var godt over 30 år da de giftet seg.Grethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Grethe for fleire kjempeflotte innlegg. Denne huslyden sakna eg framleis, men dette lyt eg studera meir i vekene som kjem...Med venleg helsing,Lars E. Öyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Lars E. Øyane

Dette temaet er vorte liggjande so altfor lenge, men no er det på tide...Eg har funne fødsli til Berit Iversdotter i Nesset 5.1.1833 (Lenke), men eg ser ikkje noko meir til dette parfolket (Peder og Berit), korkje som foreldre til born fødde i Kristiansund eller som utvandrarar over Trondheim til Amerika!Kvar kan Peder og Berit ha teke vegen frå Kristiansund? Eller kanskje dei vart buande der likevel...?Eg takkar på ny for alle gode tips og held fingri krossa...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Haugros

Kan dette være Peder Jacobson Engen som døde i Kr. sund 22. juni 1873, se nr. 81: Kildeinformasjon: Møre og Romsdal fylke, Kristiansund, Ministerialbok nr. 572A11 (1865-1876), Døde og begravede 1873, side 71. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=6417&idx_id=6417&uid=ny&idx_side=-74>Lenke Permanent bildelenke: Lenke Fødselsdato og år stemmer ikke helt ......Kona Berit som enke i 1875 tellinga:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.