Gå til innhold
Arkivverket

[#52722] Mere Gade: Hellsstrøm,Svane og Flaa


Gjest Bjarne Paul Nerby
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjarne Paul Nerby

I søket etter Gade-etterkommere finner jeg også følgene som gir stopp for meg:Albertine Birgitte hellstrøm f.Alta,2.jan.1863 blir gift med en Anton Severius Svane (Hammerfest?)En mulig Albertines søster,Karen Margrethe Hellstrøm f.27.sept.1853 blir muligens g.m.Arent Olsen Flaa,Nesseby. De skal trolig ha fått en sønn,Olaf,f.30.06.1885,født i Perlarsenvik,Nesseby. Disse forsvinner for meg og jeg kunne trenge litt hjelp her.Bjarne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjarne Paul Nerby

Ja,her var de jo begge;både Flaa og Svane. Og da var jo faren Gustav(f) Helstrøm også oppført.Takk så langt.Dette var jo bare bra.Bjarne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Eric Swane

Hei Bjarne,Så dette først nå. Som et ekstraprosjekt samler jeg info om alle med slektsnavn Svane og Swane i Norge (dette er ike mine egne). Er du ute etter etterkommere etter Anton og Albertine fram til i dag kan jeg hjelpe deg, men den fulle etterkommerlista egner seg ikke for publisering her.Skriv eventuelt til eric.swane - at - tele2.nomvh eric

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.