Gå til innhold
Arkivverket

[#52776] Feil i skanna kirkebok for Rollag n° I 1 (1814-1831) födte og döpte 1817


Gjest Kjellaug Robberstad Petit
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Ja, den går hit: Buskerud fylke, Rollag, Ministerialbok nr. 7 (1828-1847), Fødte og døpte 1830, side 22.Bildelenka går til det den skulle i1817.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mette Værnes

Hei KjellaugBegge dine lenker går til side 25 for den respektive kilden (med start side 1 den første tittel- og registersiden eller eventuelt filmingsplakat). Dette blir da fol. 23 i MINI boka for 1828-1847 og fol. 22 i KLOK boka for 1817-1831. Jeg har testet begge disse sidene, og linkene fungerer som de skal her hos meg nå. Kan det ha vært et midlertidig problem? Mvh Mette Værnes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Merkelige greier! Jeg får fremdeles opp denne siden når jeg klikker på permanent sidelenke: Kildeinformasjon: Buskerud fylke, Rollag, Ministerialbok nr. 7 (1828-1847), Fødte og døpte 1830, side 22.Mens bildelenka sender meg til födte og döpte 1817, det var det begge skulle gjöre. Aner ikke hvordan problemet kan være hos meg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Pröver å legge inn lenken for klokkerboka for å se om den er rett, skal före til samme födsel: Astri Halvorsdtr: Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=1121&idx_id=1121&uid=ny&idx_side=-25>Lenke Permanent bildelenke: LenkeLink til same person fra Ministerialboka: Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.