Gå til innhold
Arkivverket

[#52846] Kristoffer Olsen f. Hafslo 1846 - på Myklebostad,Bodø(-in) lagnad? - BBoppslag?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Christopher Olsen (Hillestad), kjend som Kristoffer Olsen, var fødd i Hafslo i Sogn 23.6.1846, men flytte i ung alder til Steogen og so til Bodø og vidare til Lyngen der han 10.9.1871 gifte seg med Laura Omelia Bergithe Olsdotter Bræk, fødd i Lyngen 23.5.1841. Kristoffer var skomakar, og han og Laura budde i Lyngen il dei kruing 1893 flytte til Bodø (Bodin). I 1900 finn me dei att på Trenga, Myklebostad, men den senare lagnaden deira er ukjend,¤¤¤¤¤ (dato og stad for dødsfallet hans?)¤¤¤¤¤ (dato og stad for dødsfallet hennar?)Dei fekk åtte born i lag; desse levde opp:a. Matilde Kristine Kristoffersdotter Olsen, fødd i Lyngen 20.10.1871,¤¤¤¤¤ (lagnaden hennar?)d. Olufine Jonette Kristoffersdotter Olsen, f. i Lyngen 1.10.1878,¤¤¤¤¤ (lagnaden hennar?)e. Torvald Marinius Kristofferson Olsen, fødd i Lyngen 9.6.1885, gifte seg i Bodø 23.6.1907 med Jenny Caroline Nilsdotter Pedersen, fødd i Mosjøen 20.10.1882. Torvald var i 1907 målar busett i Mosjøen.¤¤¤¤¤ (lagnaden deira?)f. Hilmar Odin Kristofferson Olsen, fødd i Lyngen 11.6.1888,¤¤¤¤¤ (lagnaden hans?)h. Teodora Olida Kristoffersdotter Olsen, fødd i Bodø 14.4.1894,¤¤¤¤¤ (lagnaden hennar?)Er det nokon med lokal kunnskap i Bodø, eller eventuelt med ei bygdebok, som kan hjelpa meg finna ut noko meir om lagnaden til denne huslyden?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne J. Engmo

Skjønner ikke hva som skjer, men jeg fant henne iallefall på 1900-tellinga,tjeneste jente på Myklebostad,født 1878 i Lyngen: Olufine Olsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Håklev

Datter Emilie Laurense f.1914 LenkePå DIS Norge gravminner finnes Hilmar Odin Olsen gravlagt i 1927 Bodø Hans kone Hulda Berg Olsen er også gravlagt der Felt 2 Rad 19 Gravnr 24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Anne og Solveig for mange spennande og interessante innlegg. Etter desse siste oplysningane ser det ut til at at huslyden flytte inn til sjølve Bodø by før 1910, og med dødsdato for Hulda Berg Olsen so seint som i 1980 bør det vera mogeleg å spora ætti til i dag for fleire detaljar...Eg ser forresten at Olufine Olsen opptrer som fadder i 1914...Nok ein stor takk for hjelpi med denne huslyden so langt!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Eg har nettopp oppdaga at Kristoffer Olsen hadde ei dotter til, som eg saknar:* Jensine Kristine Olsen, fødd i Lyngen 11.11.1881, vart konfirmert i Bodin 1896, flytte frå Bodin kring 1902, men kvar??LenkeEg har vanskar med å tyda kvar ho flytte (attest 1905 på høgre side). Det står noko om Hamar, men kva meir...?Kanskje fekk ho attest i 1905 for å gifta seg?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Rune og Anne for imponerande nye innlegg! Då var det altso slik at Jensine gifte seg på Hamar...!Det er vanskeleg å følgja huslydar som flytte tidleg på 1900-talet, særleg so lenge me må greia oss utan FT1910; difor er det desto meir gledeleg med slike funn!Kan det tenkjast at bygdebøkene for Bodø (Bodin) har meir å by på når det gjeld denne huslyden?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.