Gå til innhold
Arkivverket

[#52873] Ingeborg Rue (Rud?), fødd Telemark 27.6.1859 el. 1860, utvandra 1861 el. 1862?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Frå Forest City, IA får eg opplyst at:Ingeborg RUE skal vera fødd i Telemark 27.6.1859 eller 1860, og at ho utcvandra med foreldri sine (namn ukjende) til Amerika i 1861 eller 1862.Dette er lite å gå på, men kanskje nokon med lokal kunnskap er i stand til å identifisera denne jenta og opphavet hennar?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Solveig for imponerande innlegg. Her er det full klaff både på fødselsdato og utvandring, for ikkje å seia namn. Eg kan ikkje forstå anna enn at dette må vera rett jente! Og no har eg òg finne vigsli til foreldri i Seljord, so heile problemet er løyst på ''norsk side''!But, if you Mary, see this item, maybe you have a marriage date for Ingeborg Rue in Winnebago Co., IA in about 1907 to Herman Goodmanson?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Mary Farrell

Hi, LarsSorry to take so long responding. All I know about the Rue family is that they went to Delavan TWp, Fairibault Co, MN. But there are a couple of folks who are really quite knowledgeable aboout Forest City, IA on NorwayList. If they don't know, I have a correspondent I could snail-mail in Forest City, who loves doing this research.On your other query, about Aslaug Tarjeisdtr from Kviteseid, I have nothing more than has already been posted.Good luck finding them,Mary Farrell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.