Gå til innhold
Arkivverket

[#52889] Peder Einerson (1759-1801), fiskevrakar og dikselmann i Bergen - borni hans?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Peder Einerson (1759-1801) og kona Guri Bottolfsdotter (1762-1823), inflyttarar frå Hafslo til Bergen, fekk to born i lag:* Nils Christian (Pedersen), fødd i bergen 6.9.1790* Martha Lucie (Pedersen), fødd i Bergen 23.2.1792Ingen av desse borni er å sjå i FT1801 for Bergen, men eg finn dei heller ikkje avlidne i Bergen før 1801.Kanskje nokon har betre auge enn eg? Kvar vart det av desse to borni?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Arnfrid for gode funn. Eg skjønnar ikkje kvifor eg har oversett desse dødsfalli; eg kjøpte nettopp nye briller..., men hovudsaki er at dei er komne til rette!Problemet er løyst!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

OK, Lars, men alderen på Marte ved dødsfallet stemmer ikke med fødselsdatoen, så den er på langt nær sikker. Jeg har sjekket kirkeboken, men det står tydelig 4 ½ år, så jeg vet jo ikke. Adressen er heller ikke den samme; 22-120 er Nordre Stenkjældersmug 1, mens 22-12 er Øvregade 19.....De kan selvsagt ha flyttet mellom Niels Xtian og Marhes død, men jeg vet ikke helt. Kirkeboken er egentlig ikke til å misforstå.[url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=8679&idx_id=8679&uid=ny&idx_side=-42>Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Marte er som du skriver i (1) f 23. februar 1792 og ble døpt samme år 12. mars.LenkeDet blir altså en differanse på nøyaktig 1 ½ år mellom dåpsprotokollen og gravferdsprotokollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Litt mer, siden du vet at Guri Bottolvsdtr døde i 1823, er du trolig klar over at hun ble gjengift med borger Rasmus Ellingsen Steen. De bodde i Rode 22-70.Vielsen: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=7&filnamn=vigd1663_1&gardpostnr=11820&merk=11820#ovre>Lenke1815: LenkeGuris dødsfall: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.