Gå til innhold
Arkivverket

[#52901] Bertha (1803) og Margretha (1805) Jensdøtrer frå Sogndal til ytre Sogn? -lagnad?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Strandsitjar Jens Olson og kona Kirsti Einersdotter budde i Sogndalsfjøra i Sogndal og fekk i alt ni born; eitt døydde som barn og to flytte til Bergen. Av dei resterande seks flytte fire til ytre Sogn (Solund/Askvoll/Hyllestad), men dei siste to kan eg ikkje finna att:* Bertha Jensdotter, døypt i Sogndal 28.8.1803.* Margretha Jensdotter, døypt i Sogndal 23.10.1805.Dei var båe i live då det i 1823 vart halde skifte etter mor deira, men eg ser ikkje noko meir til dei i Sogndal og reknar med dei flytte utover fjorden i lag med dei fleste av søskeni.Er det nokon med lokal kunnskap i Solund eller i Askvoll/Hyllestad som dreg kjensel på desse namni?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Lars,Veit du kven den Elie Andersdtr. Inderøen er som Einar Jensson (Laagøen) fekk ei dotter saman med i 1838, ref. nr. 29 i lenka under ? Dei gifte seg ikkje, men Einar vart gift 2 gonger seinare og havna i Hyllestad der han dø i 1862.Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Gulen, Ministerialbok nr. A 20 (1837-1847), Fødte og døpte kvinner 1838, side 67.Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=11452&idx_id=11452&uid=ny&idx_side=-69>LenkePermanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Gisle for nye interessante opplysningar om denne huslyden!Diverre, Eli Andersdotter kan eg ikkje identifisera. Ho er tydeleg ikkje korkje frå Sogndal eller Hafslo!Eg var ganske so sikker på at denne huslyden hadde vore framme i Brukarforum før, men eg fann ikkje linken att! Elles har eg no sett opp alt eg veit (og ikkje veit) om denne huslyden og vil opna eit nytt tema med ''adekvat'' titel!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gjest Gisle Hersvik

Eli Andersdotter Kan vere ho f. 1819 under Virkesdal, Gulen og som vart gift i 1845:Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Gulen, Ministerialbok nr. A 20 (1837-1847), Ekteviede 1845, side 226.Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=11452&idx_id=11452&uid=ny&idx_side=-225>LenkePermanent bildelenke: Lenke**************Ho vart konf. 1834:Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Gulen, Ministerialbok nr. A 19 (1826-1836), Konfirmerte kvinner 1834, side 167.Permanent sidelenke: LenkePermanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.