Gå til innhold
Arkivverket

[#52903] Mary Simonson Oyen, fødd i Noreg 1881, uitvandra 1900 til Wisconsin - opphav?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Frå Amerika får eg opplyst at:Mary Wekkend døydde i Eau Claire, WI 31.7.1959. Ho var truleg fødd i Noreg som Maria (eller Marit?) Halvorsdotter Øyen 24.1.1881, men skal ha utvandra til Amerika i 1900. Dødsattesten syner at foreldri hennar heitte:* Halvor Øyen og Ingrid HoelNekrologen namngjev dessutan tre søsken:* Peter Simonson of Stanley, WI (fødd 1873, utvandra 1892)* Edward Oyen, Norway* Bertina Oyen, NorwayEg ser av FamilySearch og ved direkte oppslag at ein Halvor Simonson Rydningen av Jarlsberg og Inger Andrea Jacobsdotter Eg av Slagen sokn, gifte seg i Sem, Vestfold 10.12.1865 (Lenke), men eg har vanskeleg for å tru det kan vera dei som er foreldri...?Eg står fast og vonar kanskje einkvan har eit godt tips å komma med for å finna det norske opphavet til Mary Wekkend.Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

Hun er født 24. jan 1881 og er døpt Maria.Kildeinformasjon: Hedmark fylke, Alvdal, Ministerialbok nr. 1 (1863-1882), Fødte og døpte 1881, side 187. Permanent sidelenke: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Eg finn ikkje ord! Hjarteleg takk, Jon, for kjempemessig innsats! Eg er imponert! No står det berre att å stadfesta opphavi (fødestadene) til Haldor og Ingrid samt utvandringsåret til dotteri...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

foreldrene viet 15. okt 1866:Kildeinformasjon: Hedmark fylke, Alvdal, Ministerialbok nr. 1 (1863-1882), Ekteviede 1866, side 287. Permanent sidelenke: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

Hennes far er døpt her:Kildeinformasjon: Hedmark fylke, Nedre Folldal i Tynset, Klokkerbok nr. 3 (1814-1862), Fødte og døpte 1837, side 54-55. Permanent sidelenke: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

Tror dette er dåpen til mora:Kildeinformasjon: Hedmark fylke, Nedre Folldal i Tynset, Klokkerbok nr. 3 (1814-1862), Fødte og døpte 1846, side 86-87. Permanent sidelenke: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

God morgon, Jon, og hjarteleg takk for fleire fine meldingar! Du har med dette løyst heile problemet, og eg er berre svært godt nøgd!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.