Gå til innhold
Arkivverket

[#52911] Knut Olson og Synneva (Jensdotter) - gifte i Bergen 1840 - kvar vart det av dei?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Knut Olson, fødd på Eggum i Borgund, Lærdal 4.10.1812, gifte seg i Bergen 2.9.1840 med Synneva Jensdotter, fødd i Sogndalsfjøra og døypt i Sogndal 12.12.1813. Tre born er kjende:* Ole Johan, fødd i Bergen 10.6.1840* Kirstine, fødd i Borgund, Lærdal 24.3.1842* Jensine Margrethe, fødd i Bergen 9.12.1844Eg finn ikkje Knut eller Synneva som avlidne i Bergen. Dei ser heller ikkje ut til å bu i Bergen i 1865, so kvar vart det av dei?Eg vonar at einkvan dreg kjensel på denne huslyden og kan hjelpa meg finna lagnaden deira...Hjarteleg takk for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Heisan, no ser eg at yngste dotteri:Jensine Margrethe Knutsdotter, gifte seg i Krosskyrkja i Bergen 18.10.1863 med målarsvein Adam Deiß, fødd i Bergen (Mariakyrkja) 2.10.1839, og i 1865 bur dei med to born i 22-109 i Bergen, men hjelper dette oss til å finna foreldri hennar?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Nr. 47:Kildeinformasjon: Bergen fylke, Korskirken, Ministerialbok nr. D 2 (1852-1867), Ekteviede 1863, side 140.Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=8345&idx_id=8345&uid=ny&idx_side=-141>LenkePermanent bildelenke: Lenke***********Adam og kona i 1875: Lenkeog i 1885: Lenkeog i 1891: Lenkeog i 1900: Lenkeog i 1904: Lenke (ein son: Lenke)og i 1906: Lenke / LenkeJensine d. 1938:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Lars,Det ser ut til at Knut dø før/i 1865.*********1865-telling for 1301 BergenListenr. Gardnr Gate Bydel Kjøpstad Gardseigar 381 398 39 5 Nykirkens Sogn Bergen J. G. Wiigøren Personnr. Førenamn Etternamn Fam. stilling Sivilstand Alder Kjønn Fødestad 4 Synneve Jensdatter Husholder e 53 k Sogndahls Prestegjeld ..***********Folketeljing 1875 for BergenFråverande Nytt hushald Personnr. Førenamn Etternamn Opphaldstad Etasje Kjønn Stilling Sivilstand Yrke Fødd år Fødestad Fødestad, normalisert Adresse* 1 John Johnsen Wigøren første Etage Bagstuen m Husfader g Dixelmand 1820 Nykirkens Sogn Bergen Bergen 5-392 Synneve Jensen første Etage Bagstuen f husholderske e Husholderske 1813 Sogndals Prestegjeld Sogndal 5-39************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Det ser ut til at fam. Adam Deiß fekk i alt 13 born, men ser ikkje at mora til Jensine er brukt som fadder blant barna døype i Korskirken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Gisle for fleire interessante innlegg om denne huslyden.Eg trur eg kan ha funne dødsfallet til Synneva Jensdtter...: Ei Synneva Jensen, Smedenkje, døydde 3.9.1881 på sinnsjukeasylet i 22. rode nr. 17. Ho er oppgjevi fødd 15.12.1814, og det er jo ikkje so langt unna...!Det einaste eg ikkje likte var yrkestittelen ''smedenkje'', men kanskje dei ikkje hugste so nøyaktig...? Sidan Synneva ikkje fekk fleire born etter 1844 og då ikkje var meir enn 30 år gamal, kan det tenkjast at Knut døydde alt på den tidi og at han miste livet til sjøs? Han hadde tross alt titel av sjømann då yngste barnet vart døypt i Bergen i 1844!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.