Gå til innhold
Arkivverket

[#52924] Barn av Karl T. Olsen og Elen Johanne Olsen


Gjest Mette Lise Steine
 Del

Recommended Posts

Gjest Mette Lise Steine

Hei! Jeg vil gjerne vite navn og fødselsår, evt dato på barn av Karl T. Olsen født 1877 Iova Amerika, og Elen Johanne Olsen født 1879 Hjelmeland i Rogaland. Jeg vet at de hadde et barn ved navn Trygve Johan Olsen født 27.08.1899 i Hjelmeland. De bodde i Pedersgaten 139 i Stavanger, og hørte til St.Petri menighet. Hvis noen kan hjelpe meg med og finne flere etterkommere av de, vil jeg være takknemelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mette Lise Steine

Hei! Ser det er mange som har vært innom. Jeg har skrevet feil etternavn på Elen Johanne, det skal være Andersen og ikke Olsen. Beklager. Håper noen kan si meg noe om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mette Lise Steine

Hei! Takk for svar og tips. Har nå kommet til side 124, og til 1910 i kirkeboken uten å finne noe. Men jeg skal prøve å lete i kirkeboken for Hjelmeland siden min farfar, Trygve Olsen, står oppført i fødesls-og dåpsregisteret der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.