Gå til innhold
Arkivverket

[#52930] Erik Thorson Ausken (1857-1933) - frå Hetland til Amerika -opphav og utvandring?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

FT1865 for Ausken i Hetland syner denne huslyden:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Thore Thorsen Husfader g Gaardbruger og Selveier 1816 HetlandKirsten Eriksdatter hans Kone g 1817 HetlandThomas Andreas Thorsen Deres Søn ug 1853 HetlandErik Thorsen Deres Søn ug 1857 Hetland Prgj.Kirsten Thorsdatter Deres Datter ug 1846 Hetland Prgj.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Sonen Erik var fødd i Hetland (Vår Frue) 17.8.1857, og frå Amerika får eg opplyst at han utvandra ein eller annan gong mellom 1877 og 1880, men so vidt eg kan sjå, er det førebels berre skanna klokkarbøker for den perioden, og dei inneheld ikkje lister over utflyttarar...!Er det nokon med lokal kunnskap i Hetland, eventuelt med tilgjenge til ei bygdebok, som kan fortelja meg:* Kva år utvandra Erik Thorson Ausken til Amerika?* Frå kva gard i Hetland hadde faren Thore Thorson opphavet sitt?* Frå kva gard i Hetland hadde mori Kirsten Eriksdotter opphavet sitt?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne J. Engmo

Her er en med det navnet utvandret til Amerika 7.mai 1878. Men alderen stemmer vel ikke helt,og det står ikke Ausken,men heller noe som ligner på Usken....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunleif Seldal

Ifølge bygdeboka for Riska som omfatter øya Usken (Uskjo):Tore Torsen (1813-etter1872) født på Uskjo. Gift 1839 med Kristi Eriksdtr. (1818-1869) født på Austbø, Hundvåg ved Stavanger. (Frue sogn)Kirsten f. 1846, gift 1871 med Ola Knudsen Uskjo. (Til Amerika 1874 med barna Knut og Karen Tomine.)Tomas Andreas f. 1853, maler, til Amerika, ugift.Erik f. 1857.Den Thore Thorsen Usken som utvandret 1878 kan vel egentlig ha vært Erik? Alderen stemmer. Feilskriving av navn forekom jo fra tid til annen.Avgangslister finnes i kirkeboka for Hetland 1870-1924.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Anne, Eva og Gunleif for nyttige og interessante innlegg. Sjølv om utvandringsåret er usikkert, trur eg me kan sjå på dette problemet som heilt løyst, og eg er på ny imponert over Brukarforum!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.