Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Maya Lillemoen

[#52978] Maren Olsdtr, gift med Nils Torstensen Knivsvig i Hurum

Recommended Posts

Guest Maya Lillemoen

Nils Torstensen Knivsvig var først gift med Helle Bentsdt,som dør 8.september 1862.Den 9.mai 1866 gifter han seg igjen med Maren Olsdtr., hennes far er oppgitt til å være Ole Larsen,se nr.17: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=1096&idx_id=1096&uid=ny&idx_side=-167>LenkeI folketellinga 1865, finner jeg dem på gården Killingstad:LenkeMaren er oppgitt å være 32 år. Hennes datter Annette Jensdt blir døpt 1858, se nr.83: LenkeHun finnes også her, Maren bor på Dalen og er oppgitt til å være viet i 1858:

Guest Gunn Huglen

Eneste Maren Olsdatter døpt ca alder f. 1832 jeg finner døpt i Hurum er denne damen: LenkeMvh. Gunn

Guest Gunn Huglen

Her er en Ole Larsen som vel kunne være i passe alder til far for Maren? LenkeMulig det går an å finne ut om dette paret har fått en datter Maren som ikke er ført døpt i disse kirkebokkopiene?Mvh. Gunn

Guest Gunn Huglen

Kan dette da være en mulig kandidat? LenkeGunn

Guest Gunn Huglen

Da fant jeg den samme dåpen i kirkeboka, se nr. 26: LenkePasser med en oppgitte alder innlegg 4.Gunn

Guest Maya Lillemoen

Den passer bra Gunn, jeg skal sjekke dette nærmere med flere barn mht fadderne til barna til Maren, tusen takk for hjelpen

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.