Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Morten Torp

[#52996] Olav Sunde (17.08.1903-10.11.1985)

Recommended Posts

Gjest Morten Torp

Hei!Undertegnede er en Olympiahistoriker. Jeg er tilknyttet ISOH (International Society of Olympic Historians) og foreningen har bygget opp en nesten komplett database over OL historien inkl profiler av alle utøvere.Har blitt tipset om at dette er stedet for å få tipsene jeg søker.Jeg er på jakt etter opplysninger om etterkommere av Olav for deretter å få kvalitetssjekket opplysningene i databasen vår.Olav Sunde var deltaker i Olympiadene i 1928 og 1932, og vant sølv i spyd i 1928Registrerte personopplysninger: Used name Olav•Sunde Born 17 August 1903 in Kristiania (now Oslo) (NOR) Died 10 November 1985 in Oslo (NOR)MvhMorten Torp

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunn Huglen

Hei! Etterkommere etter disse idrettsfolkene kan godt være nålevende, og da er det vel ikke riktig å legge ut navnene her om noen kjenner etterslekta.I så fall må du vel få opplysningene i private mail?mvh. Gunn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.