Gå til innhold
Arkivverket

[#52998] Carl-Albert 'Flisa' Andersen (15.08.1876-28.09.1951)


Gjest Morten Torp
 Del

Recommended Posts

Gjest Morten Torp

Hei!Undertegnede er en Olympiahistoriker. Jeg er tilknyttet ISOH (International Society of Olympic Historians) og foreningen har bygget opp en nesten komplett database over OL historien inkl profiler av alle utøvere.Har blitt tipset om at dette er stedet for å få tipsene jeg søker.Jeg er på jakt etter opplysninger om etterkommere av ”Flisa” for deretter å få kvalitetssjekket opplysningene i databasen vår.Carl-Albert Andersen vant bronse i stavsprang i Olympiaden i 1900, og deretter gull og sølv i lagturn i hhv 1906 og 1908.Registrerte personopplysninger: Full name Carl Albert 'Flisa'•Andersen Born 15 August 1876 in Østre Akere (NOR) Died 28 September 1951 in Oslo (NOR) Affiliations Idrettsforeningen Ørnulf, Kristiania/Kristiania TurnforeningMvhMorten Torp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.