Gå til innhold
Arkivverket

[#53008] Undis Blikken (1914.05.07-1992.01.22)


Gjest Morten Torp
 Del

Recommended Posts

Gjest Morten Torp

Hei!Undertegnede er en Idretts-/Olympiahistoriker. Jeg er tilknyttet ISOH (International Society of Olympic Historians) og foreningen har bygget opp en nesten komplett database over OL historien inkl profiler av alle utøvere.Jeg er på jakt etter opplysninger om familie/etterkommere av Undis Blikken. Undis var en av pionerene på kvinnesiden i norsk og internasjonal skøytesport på 30-tallet, sammen med bl.a. Laila Schou-Nilsen, og vant en rekke medaljer i VM og EM.Har vært i kontakt med klubben hennes tidligere, uten hell... Forøvrig tror jeg ikke hun fikk noen barn? Men Kanskje hun hadde søsken som fikk barn?MvhMorten Torp moeklun@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Jeg tror Undis ble døpt i Åsnes i Hedmark som Ragnhild Undis. Jeg er litt usikker på U i Undis. Foreldrene var folkeskolelærer Rasmus Larsen og Petra Ingebrigtsdatter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.