Gå til innhold
Arkivverket

[#53035] Otto Falkenberg (1885.09.09-1977.07.21)


Gjest Morten Torp
 Del

Recommended Posts

Gjest Morten Torp

Hei!Kan noen hjelpe meg med info om etterkommere av Otto Falkenberg, slik at jeg kan få kvalitetssjekket hans olympiske prestasjoner mm?Utklipp fra vår database: Full name Otto Gabriel Grubbe Dietrichson·Falkenberg Used name Otto·Falkenberg Born 9 January 1885 in Stjørdal (NOR) Died 21 July 1977 in Oslo (NOR) Affiliations Kongelig Norsk SeilforeningParticipations Year Sport Country Used name 1920 (summer) Sailing Norway Otto FalkenbergResults Games Sport Event Team Pos 1920 (summer) Sailing 10 metres, Mixed Mosk II 1 GoldMvhMorten Torp moeklun@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Jeg finner to med navn Otto Falkenberg i Dis gravminneregister, den ene er født i 1885, men fødselsdato og begravelsesdato er ikke likt med den du etterlyser. Denne Otto døde i 1969 .Vet ikke om lenken går inn her, men prøv med en søking . Det er svært mange med falkenberg navn, så det er mulig du vil finne etterkommere. LenkeMvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest morten Torp

Hei!Denne fotobasen visste jeg ikke om. Ikke noe Falkenberg der jeg kunne bruke, MEN mye annet av gamle idrettsfolk!Det var en flott link!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore S. Falch

Jeg kjenner nålevende etterkommere av Otto Falkenberg, så bare ring meg hvis du fremdeles er interessert (- du finner nummeret i telefonkatalogen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morten Torp

Det viste seg at jeg var inne på feil Falkenberg slekt. Slik det ser ut var det 2x Otto Falkenberg født i 1885. ELLER så er det en feil hos Dis.Jeg kontaktet hun som skulle vært datter av Otto, og det var datter av han som gikk bort i '69 (som nevnt over.Men Tore har gitt meg den info jeg trengte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.