Gå til innhold
Arkivverket

[#53063] Jakob Olaussen Wego - Nordbygaten 50 i Oslo


Gjest Torbjørn Steen-Karlsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Torbjørn Steen-Karlsen

I folketellingen 1900 finner jeg følgende person i Nordbygaten 50.Jakob O. Wego, ugift, assistent ved Kværner bruk, født 1878 på Fiskum (Eiker, Buskerud).Hans forfedre har jeg, men han gifter seg i Kristiania før 1913, da han får datteren Ingrid. Er det noen som kan hjelpe meg å finne dette ekteskapet. Kan det ha vært i nærheten av Nordbygaten 50 og hvilket kirkesogn var dette???Mvh. Torbjørn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Sundelius

Hem.. mulig du ikke finner den KB !se også debatten (f.eks) Lenke= 48603: Kirkebøker fra Oslo hospital - har du funnet dåpen i KB?hilsen Egil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Steen-Karlsen

Nei, jeg vet ikke i hvilken kirke hun ble døpt denne Ingrid Wego, men hun er født 26. august 1913 i Oslo.Gikk igjennom Kampen fra 1901-1913 og ingen gifte der.Mvh. Torbjørn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Steen-Karlsen

Har sjekka 1913-14 for Tøyen og ingen der. 1913-14 for Grønland, døpte, finnes jo ikke, så like langt.Mvh. Torbjørn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Steen-Karlsen

Dette fant jeg i DIS Begravelsesregister. Mon tro om dette kan være her og fru Vego. Det ligger et par til i denne graven.741851. Jacob Wego, født 16/07 1878. Begravet 30/04 1948 Vestre gravlund Oslo Sagene741854. Thora Wego, født 23/02 1881. Død 02/07 1983 på Kajalund. begravet 13/09 1983 Vestre gravlund Oslo Sagene Mvh. Torbjørn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Solveig Håklev

HeiVet ikke om denne fremdeles er aktuell,men legger den inn da jeg tilfeldigvis så den Døpt Gamle Aker: Thor Jacob Wego LenkeHer står det at foreldrene er viet i Gamle Aker 1908,så kanskje det er mer å finne i kirkeboken for Gamle Aker ?Mvh Solveig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
Gjest Cecilie Wego Grøttum

Hei, mitt navn er Cecilie Wego Grøttum, via slektsgransker Erik Grøttum har jeg blitt kjent med søket etter Ingrid Wego.Ingrid Wego er min avdøde tante. Hun giftet seg med Harald Undrum. Han er oppvokst i Tønsbergtaktene. Ingrid og Harald Undrum har etterkommerne Christen, Per og Trine ( hun er idag gift som Heyerdahl. Barna er alle bosatt i Oslo idag.Jakob Wego er min farfar, og Thor Jakob Wego er min avdøde far.Med vennlig hilsen Cecilie Wego Grøttum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.