Gå til innhold
Arkivverket

[#53080] Når tråden blir for stor og tung


Gjest Celvin Ruisdael
 Del

Recommended Posts

Gjest Celvin Ruisdael

Hei !Vil melde fra om at når en tråd blir for stor og tung så blir den vanskelig (umulig) å åpne, i sær på eldre datamaskinerEt konkret eksempel er tråden med navn 'Køhler-saken' i brukarforumDen inneholder nå rundt 720 posteringer, hvorav en god del inneholder ulike scanninger av medieoppslag o lPå et gitt tidspunkt bør vel de største og tyngste trådene fortsette i en ny tråd ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Jeg er selvsagt klar over at 'Køhler-saken' etter hvert er tung å laste ned, men for å være ærlig er det vel lenge siden det var noe der som var nytt, eller verdt å laste ned!Redaktøren har stengt fem Køhler-tema, og det som da skjer er at en eller annen kopierer alle de gamle innleggene for å ta dem med inn i den nye!Så her hjelper kanskje ikke annet enn å la dette dø ut av seg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Hatvik

Til Celvin og Yngve:Det er sjølvsagt mange gode årsaker til å oppgradera- og justera både programvare, prosessorar og tilkoplingsfart (ADSL etc.) på eldre datamaskiner. Men Køhlersaka er _ikkje_ ein slik grunn. Eg har ei etterkvart gammal maskin og er faktisk litt glad for at Køhlersaka har vakse til uante dimensjonar, for då kan eg ikkje ein gong kan prøva å lasta ned tråden utan å samstundes irritera meg gul og grønn.Og når eg då ikkje kan lasta ned Køhlersaka lenger slepp eg naturlegvis også å irritera meg over innhaldet i tråden. Genialt ;-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.