Gå til innhold
Arkivverket

[#53098] Halfdan Schjøtt (1893.12.26-1974.02.14)


Gjest morten torp
 Del

Recommended Posts

Gjest morten torp

Hei!Jeg trenger også å komme i kontakt med etterkommere av Halfdan Schjøtt for å få kvalitetssikret opplysningene knyttet til han i databasen til www.ISOH.orgEr det noen som kan lede meg på vei?Personopplysninger: Used name Halfdan·Schjøtt Born 26 December 1893 in Bergen (NOR) Died 14 February 1974 in Bergen (NOR) Affiliations Bergens SeilforeningMvhMorten Torp moeklun@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Og her er gravstedet hans; Møllendal i Bergen [url="http://www.disnorge.no/gravminner/bilde.php?id=215414>LenkeHan ligger sammen med Henny Blytt Schjøtt (1897-1989) LenkeOg Petra Blytt (1866-1965) LenkePetra ser ut til å være moren til Henny, som antakelig da er en kortversjon av Henriette Blytt, som jeg har funnet i Bergen i 1900 LenkeSer ut til at Halfdan Schjøtt gikk på Bergen katedralskole

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.