Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Lars E. Øyane

[#53107] Johannes Svendson Løge og Janne Aadsdotter Qvestad, Time,Jæren - kvar budde dei?

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Denne vigsli finn eg i klokkarboki for Time sokn i Lye prestegjeld på Jæren (vigsel #8): LenkeDei fekk mellom anna ei dotter Elisabeth, fødd i Time 13.2.1875. Då var foreldri gardbruklarar på SERIGSTAD i Time.Elisabeth skal ha utvandra til Amerika i 1903 og vart i North Dakota kalla Elizabeth LOGE.Er det nokon med lokal kunnskap og eventuelt med bistand frå ei bygdebbok kan fortelja meg:* KVAR (gardsnamn?) hadde Johannes Svendson og Janne Aadsdotter bustaden deira?* Og kan utvandringsåret 1903 stadfestast?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Eva Willenburg

Ser ut som de bodde både på Løge og Serigstad, Time: LenkeJanne Ådnesdatter var født på Auestad i Gjesdal 1853 og døde 1882, gift 12 mai 1874. De bodde på Serigstad da Janne døde. (Gards og Ættesoga for Gjesdal)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Eva for nyttige og interessante innlegg. Du har forsovidt gjeve meg svar på det første spørsmålet mitt, og når det gjeld det andre, so er det ymse som kan tyda på at Elisabeth utvandra i 1902 heller enn i 1903, men er det mogeleg å stadfesta dette?Nok ein gong ein stor takk for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.