Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Gisle Hersvik

[#53113] Rasmus Ols. & Rakel Marie Larsd. gift 1843 Bergen - deira foreldre ?

Recommended Posts

Gjest Gisle Hersvik

Eg er først og fremst på jakt etter foreldra til dette paret:Vigsla in 1843 ([url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=106&filnamn=vigd1816&gardpostnr=12773&merk=12773#ovre>Lenke), sjå nr. 12 i lenka under:Kildeinformasjon: Bergen fylke, St. Jørgens Hospital, Ministerialbok nr. A 3 (1815-1843), Ekteviede 1843, side 213.Permanent sidelenke: LenkePermanent bildelenke: Lenke**********Dei fekk fleire born medan dei budde i Bergen, men eg har ikkje kartlagd dei i detalj enno.**********FT1865 Kinn: Lenke**********FT1885 Florø: Lenke, kona er då truleg dø sidan ho ikkje er nemnd saman med Rasmus.- Kvar og når dø Rakel Marie?*********FT1900 Florø: Lenke**********Rasmus d. i 1903:Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Florø i Kinn, Ministerialbok nr. C 2 (1895-1916), Døde og begravede 1903, side 110.Permanent sidelenke: LenkePermanent bildelenke:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Carsten Schanche

Hei GisleDette kan kanskje være 'din' Rakel Maria f. 30-1-1819 i Haa? Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gisle Hersvik

Hei Carsten!Ja det er nok det, det står vel samme dato i KB ved giftermål.Er det 16. april 1818 som står som fødselsdato for Rasmus ?MVH Gisle

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Carsten Schanche

Ja, det ser slik ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gisle Hersvik

Mange takk Carsten,Då fekk eg ei rask løysing på saken :-)Ha ein fortsatt fin dag!MVH Gisle

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.