Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Lars E. Øyane

[#53163] Dødsmelding i Bergen 1900 (Iversen)

Recommended Posts

Guest Lars E. Øyane

Gurine Iversen, ugift sjukepleiar, døydde i Bergen 1.12.1900.Er det mogeleg å få greie på ervingane hennar?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Guest Yngve Nedrebø

Hun bodde i St. hansstredet 11, og som arvinger står søstrene Ingeborg Olsen, Oline g.m. skipper Rasmussen, Stavanger og Larsine Olsen. Det var søsterdatteren Dorthea Olsen som hadde kontakt med skifteretten.

Guest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Yngve for svært spennande opplysningar.Det høyrest ut som dette skiftet vart registrert av skifteretten. Finst det då ei nøyaktig oversikt over ervingane med nøyaktige adresser? Eg finn korkje (Elen) Oline Rasmussen (Stavanger) eller Larsine (Lassine) Olsen (Bergen) i FT1900, med mindre Larsine Olsen hadde noko feil alder og då budde på Krohnstad i Årstad?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Guest Elin H. Skibenes

Kanskje Karen Christine som vert graven i 1884? (Sjølv om alderen er feil):Lenke

Guest Lars E. Øyane

Eg trur so sanneleg du, Elin, har funne rett jente her. Faren Iver Olsen var steinarbeidar! Kanskje dei to søstrene Karen og Lassine flytte til Krohnstad i lag? Hjarteleg takk, Elin! Dette var kjempebra!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.