Gå til innhold
Arkivverket

[#53163] Dødsmelding i Bergen 1900 (Iversen)


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Gurine Iversen, ugift sjukepleiar, døydde i Bergen 1.12.1900.Er det mogeleg å få greie på ervingane hennar?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Hun bodde i St. hansstredet 11, og som arvinger står søstrene Ingeborg Olsen, Oline g.m. skipper Rasmussen, Stavanger og Larsine Olsen. Det var søsterdatteren Dorthea Olsen som hadde kontakt med skifteretten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Yngve for svært spennande opplysningar.Det høyrest ut som dette skiftet vart registrert av skifteretten. Finst det då ei nøyaktig oversikt over ervingane med nøyaktige adresser? Eg finn korkje (Elen) Oline Rasmussen (Stavanger) eller Larsine (Lassine) Olsen (Bergen) i FT1900, med mindre Larsine Olsen hadde noko feil alder og då budde på Krohnstad i Årstad?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Eg trur so sanneleg du, Elin, har funne rett jente her. Faren Iver Olsen var steinarbeidar! Kanskje dei to søstrene Karen og Lassine flytte til Krohnstad i lag? Hjarteleg takk, Elin! Dette var kjempebra!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.