Gå til innhold
Arkivverket

[#53199] Kasper Kareliusson Breensmoen, f. Brandval 1882 - kven var foreldri hans?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Kyrkjeboki for Brandval (fødde 1882) syner at Kasper var fødd 13.4.1882 som son av innerst Karelius Martinson og Pauline Kristiansdotter på Breensmoen (Lenke)Denne Kasper, sidan kjend som Casper Moen, utvandra til Amerika i 1903.Men er det nokon med lokal kunnskap i Brandval (Kongsvinger) som eventuelt med hjelp av ei lokal bygdebok kan hjelpa meg finna svar på desse spørsmåli:* Kva yrke og bustad hadde (eller fekk) foreldri, Karelius Martinson og Pauline Kristiansdotter?* Frå kva gard/plass hadde Karelius opphavet sitt?* Frå kva gard/plass hadde Pauline opphavet sitt?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Etter litt leiting har eg funne vigsli til foreldri i Brandval i 1879 (Lenke), men eg vert ikkje heilt klok på desse namni. Han skreiv seg Nordfjeld, men er fødd på Helerud med opphald på Breen, medan ho er frå Nes i Grue.Er Nordfjeld ein plass under Hellerud, eller...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Martin Hansen Nordfjeld giftet seg i Grue 28.12.1854 med enka Kari Olsdatter Hellerud (nr. 83) Lenke. Moren til Karelius het Karen Christiansdatter iflg. dåpsinnførselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Grethe for fleire spennande innlegg kring dette problemet. No fann eg ogso huslyden i 1900 på Sømoen under Breen, og problemet synest vera heilt løyst!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.