Gå til innhold
Arkivverket

[#53204] Hvorfor må jeg logge meg på hver gang?


Gjest Birger Forsmo
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Oldervoll

Eg går ut frå du ikkje meiner at du må logga deg på når du skal inn og lesa i Brukarforumet. Om du må skriva namnet ditt kvar du lagar eit innlegg, skuldast det at du har for strenge cookies-innstillingar. Eg brukar Internet Explorer så lite at eg ikkje kan gje deg eit konkret råd om kor streng innstilling du kan ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Hatvik

Svar til innlegg (4): Ja. Elles er jo cookies småkaker, men her er det informasjonskapslar (med mindre vi då er djupt inne i bakarfaget).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Jeg har også hatt det samme problemet som Birger etter at jeg oppgraderte til nyeste ver Firefox. Nå gikk jeg inn og slettet alle informasjonskaslene, samtidig som jeg gjorde unntak for da2.uib.no, så får vi se hva som skjer.Eller er det helt feil, Terje, skal det kanskje være motsatt?Uff, det er enklere med spiselige cookies....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Problemet er ikkje at du treng sletta. Ein cookie (eller informasjonskapsel) er eigentleg eit lite dokument som servaren vår får lov å leggja frå seg på din maskin. Det kan t.d. vera namnet ditt. Når du skriv namn, adresse osv til servaren vår sender han dette tilbake til maskinen din og merker det på ein slik måte at neste gong du skal skriva namn og adresse spør servaren vår maskinen din om han ikkje har Digitalarkivet-namn osv liggjande. Om så er tilfelle vert desse sendt attende til servaren og fylt inn i skjema, og du slepp skriva det. Men så kan ein nettlesar stillast inn på ymse slags måtar. Den kan t.d. nekta servaren vår å leggja frå seg cookies i det heile. Men då er det lite som fungerer i Digitalrkivet og du vil normalt få melidng om at her må cookies tillatast. Men så kan den også stillast inn slik at alle cookies blir sletta når du avsluttar nettlesaren din. Resultatet av det er at neste gong du kjem inn vil det ikkje finnast nokon cookie og du må skriva alt inn på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Takk for svar!Jeg bruker alltid samme program som jeg har brukt tidligere og går som regel inn via indexen som ligger i maskinen.Nå som før bruker jeg Safari!Mvh.Birger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Jan,veit ikkje om eg skjønar så mykje av dette. Men, etter at eg hadde sletta alle informasjonskapslane og gjekk inn på NRK.no, då var dei innstillingane eg hadde der óg vekke. Men der kunne eg ordna det på deira nettstad, og når eg so gjekk inn att var dei der framleis.Det må vere eit eller anna i Linux eller i Mozilla Firefox som skapar ugreie for meg.Eg for ta det opp att med sonen når han kjem innom.Ha ei god helg.Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Arnfrid: Eg lasta ned Firefox. Gå inn på Verktøy i menyen opp, vel Innstillingar og så Personvern. Om det då står Tillat informasjonkapslar inntileg let att Firefox, bør du byta til Til dei går ut på dato.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Eg har 'Behold inntil de går ut på dato', -men ikkje stress meir med det, Jan, det plagar ikkje meg at eg må logga meg på kvar gong eg har vore aktiv i eit av debattfora.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.