Gå til innhold
Arkivverket

[#53252] Harry C. Rolsheim, fødd i Noreg 1884, utvandra 1905, død 1948 -men kven var han?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Frå Amerika får eg opplyst:Harry C. Rolsheim, fødd i Noreg 11.10.1884, son av Hans og Christine Anderson, skal ha utvandra i 1905 og døydde i Tacoma, WA 2.7.1948.Eg ser det er ein gard Rolfsheim i Rana, men eg finn ikkje nokon Harry fødd i Mo i Rana på den tidi og heller ingen utvandra Rolfsheim over Trondheim...Men, kanskje dreg ein eller annan kjensel på dette namnet og kan hjelpa meg finna ut kvar Harry hadde opphavet sitt ifrå?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Johannessen

Hans Rolfsheim finner du også ankommet USA 21. mai 1903 ifølge www.ellisisland.org, han reiste med S.S Aurania fra Liverpool 12. mai 1903.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til namnebror Lars for kjempefine innlegg. Du har løyst problemet, og når eg no fekk greie på fødestaden hans, har eg funne dei manglande detaljane i dei skanna kyrkjebøkene for Tysnes. Eg er svært godt nøgd og takkar igjen!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.