Gå til innhold
Arkivverket

[#53259] Er det nokon gode tydarar her? Krk.bok for Hjelmeland, Rog


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Det gjeld nr.10(Lars Larsen) på høgre side:LenkeEg skjønar noko av det, men kan likegodt få heile tydinga :-)Eg er på 'jakt' etter Larsen Lars Kvamme, Kvame; Quame, kan det vera ein variant av Kvamme det står?Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Oldervik

Har gjort eit forsøk, men er redd ikkje alt er rett.Lars Larsen Kadie? døpt i Skjennaals Kirke fastelavenssøndag. Vidnene; Sven Rande, Siur Brevig, Ole Jacobsen Kaade, Eli Randa og Anna Hovde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Bjørlo Fiskå

Iflg Hjelmeland III er Lars Larsen Kåda født 1792, døde 6 uker gammel.Iflg. Hjelmeland I er det en Lars Larsen på Kvame født 1761 på Mjølhus, gift med Anna Gautesdtr.Mvh Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Det står Kaade på den Lars Gunn har funnet, så det er nok han Anne har fra H. III.Ser noen har lagt inn om nr 2 på FS, kanskje verdt å sjekke? Lenkemvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Solli

Nr. 10 Lars Larsen har et kors under navnet, noe som kan tyde på at han døde (6 uker gammel), slik det er antydet i innlegg 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Tusen takk for svar alle saman :-)Då er iallfall _den_ Lars ute av 'dansen'!Men som de ser i dette temaet, så gifta der seg ein Lars Larsen Kvamme i 1818, der er også ein Lars Larsen i passande alder i 1801.[url="http://da2.uib.no/cgi-win/WebDebattT.exe?slag=listinnlegg&debatt=brukar&temanr=49160&sok=mariann+stokken&startnr=&antall=&spraak=n&nr=12&antinnlegg=29#anker>LenkeFT1801:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Bjørlo Fiskå

Hjelmeland II Lars Larsen på Kvame født 1761 på Mjølhus, gift med Anna Gautesdtr. har flere barn, 2 sønner heter Lars, den ene født 1793, den andre f 1800. Lars f 1793 gifter seg i 1818 med Sissel Olsdtr fra Hjelmelandsvågen. Lars f 1800 gifter seg 1824 med enka Kirsti Knutsdtr, som bor på Foss.mvh Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Ja, det er det eg har fått i tidlegare svar ved variasjon over dette tema :-) (sjå lenke i forrige innlegg)Eg får nok berre leita vidare :-))Tusen takk iallfall!Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei igjen :-) Takk, men eg hadde dette også, det finnes også i den fyrste lenka eg laga til (6).Det eg prøver på, er å finna Lars Larsen Kvamme si dåpsinnføring, utan hell til no.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Bjørlo Fiskå

Hei Har undersøkt i avskrift av kirkebok for Hjelmeland, finner han ikke der. Kan han være døpt i ett annet prestegjeld eller har presten glemt å føre han inn i kirkeboken.mvh Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Tusen takk!! så snilt av deg!Nei, eg har heller ikkje klart å finna han, det kan jo vera at dei kom flyttande til Kvamme når han var ganske liten.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Takk for respons, men den rette er å finna i den øvste lenka i (9) Han er øvst på venstre side, og var 24 år i 1818 då han gifta seg med Cecilie, og 8 år i FT1801.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.