Gå til innhold
Arkivverket

[#53269] Hva døde denne mannen av ?


Gjest Berit Knudsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjell H Myhre

En alternativ fortolkning av oppgitt dødsårsak kan være at den avskjedigede major og veimester simpelthen hadde pådratt seg en betent pung .. presumptivt som følge av et lyskespark vi ikke kjenner bakgrumnnen for at han ble påført .. .. (he-he) Men huff ja, Berit .. stakkars mann (!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Hatvik

Til (6): Eg trur som Finn og Helge at den gode majoren truleg døydde av nyrestein. For om uttrykket 'steensmerter' her refererer til pungen (med tilhøyrande innhald), så saknar eg eit forklarande tillegg i kyrkjeboka, eksempelvis 'steensmerter i scrotum'; evt. berre 'testicelsmerter'. Ei heilt anna sak er at menn faktisk har falle død om etter kraftige spark/slag mot pungen/underlivet. - Nifst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell H Myhre

Jeg må nesten koste på meg et beskjedent smil. Min anførsel i innlegg (6) var strengt tatt ikke å anse som annet enn en spøk .. .. jeg mente ikke seriøst å antyde at den fordums major Brun hadde trukket sitt siste sukk som følge av hverken lyskespark eller pungbrokk .. (he-he) Det var utelukkende alt dette snakket om sten som kom til å lede min fantasi i retning av underlivet .. :-))Det er utvilsomt dramatisk om menn har omkommet som konsekvens av velrettede angrep mot scrotum .. .. fyren nedenunder f.eks. .. later til å ha pådratt seg alvorlige men som følge av mishandlingen .. .. La det for ordens skyld være poengtert at det er usikkert hvorvidt denne herren har hatt tilknytning til hverken forsvaret eller samferdselsforvaltningen .. .. :-))Mvh. Kjell M.

bilete3640.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.