Gå til innhold
Arkivverket

[#53275] Ole Olson Haugaarden, fødd i Rendalen 1828 - flytte til Bud 1844 - kven var han?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Kyrkjeboki for Bud prsestegjeld i Romsdalen syner at Ole Olson Haugaarden, fødd i Rendalen 27.3.1828, flytte inn til Bud i 1844 (Lenke)Eg finn ikkje kyrkjebøker for Rendalen for 1820-åri mellom dei skanna kyrkjebøkene frå Hedmarken, og heller ikkje finn eg nokon gard med namnet Haugaarden i Rendalen, berre Haugaamoen...Er det nokon med lokal kunnskap i Rendalen som kan:* Stadfesta gardsnamnet i Rendalen der Ole Olson kom ifrå?* Samt hjelpa meg finna fulle namn på foreldri til Ole Olson med yrkestitel og opphavi til båe? (Faren skal liksom sonen ha heitt Ole Olson!)Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thorbjørn Granlund.

Hei. Det er veldig dårlig skrift, men etter det jeg kan få ut av kirkebøkene for Rendalen, ser det ut til at han var fra Haarset, som ligger i Øvre Rendal. Mitt forslag er at du sjekker bygdeboka for Øvre Rendal, av Jacob Breda Bull, og ser etter evt. både for Nordre og Søndre Haarset. Med beste hilsen : Thorbjørn Granlund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Thorbjørn og Reidar for interessante innlegg.Eg lurer framleis på kvar den skanna kytrkjeboki for Rendalen er å finna, men uansett trur eg nok at HANGAARD er gardsmnamnet me leiter etter, og no vonar eg at einkvan har tilgjenge til den lokale bygdeboki for å finna namni på foreldri...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne J. Engmo

Nå blir dette veldig usikkert,men jeg fant en Ole Olsen fra Rendalen i 1865-tellinga for Bud,som kan passe.Han er da enkemann,og bor sammen med datter og sine foreldre,også dem fra Rendalen :[url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=8&filnamn=f61549&gardpostnr=20&personpostnr=123&merk=123#ovre>Lenke Alderen passer ikke helt her,men jeg sjekket da han giftet seg i 1861,og da stemmer det mer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Her døper Ole Olsen i forrige innlegg sin datter Maren i 1862. Ref. lenken til 1865 tellingen for Bud. Se post nr.42. Ole er gift med en Sirianne Pedersdtr. Lenke Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Anne og Rune for nye fine innlegg. Eg hadde vel ikkje reflektert so mykje over FT1865, men det må veø vera foreldri til Ole Olson den Ole Olson og Maren Olsdotter som då bur hjå han på Rødal i Bud.Elles har eg bra komplett oversikt over den seinare lagnaden til Ole Olson Rødal. Han gifte seg att i Bud med ei jente frå Hafslo i Sogn og utvandra med ho til Freeborn Co., MN.So, berre me no kunne fått på plass den endelege identifikasjonen av foreldri hans i Rendalen...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Dette er vel ganske nære. Ole Olsen født 08.03 og døpt 27.04 1828 i Ytre Rendalen. Foreldrene var Ole Olsen og Maren Olsdtr.Lenke Et par med samme navn fikk også en sønn Arne 13.04.1825 i Hof og en datter Oliane 04.03.1831 samme sted. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øystein Retvedt

I følge Bulls bygdebok for Øvre Rendalen døde Ole Olsen som omtales i innlegg 10 på Berge i Øvre Rendalen i 1849 og er vel da ikke den ettersøkte Ole Olsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Rune, Carsten og Lars Ove for spennande innlegg.Tja, den som visste... Lars Ove, p.g.a. namnelikskapen, og fordi presten KAN ha skrive attest for feil person (det har eg sett døme på før...!), hadde det vore svært spennande å sjekka opp den ''andre'' Ole Olson som var fødd 8.3.1828 ogso, med foreldri Ole Olson og Maren Olsdotter. Kanskje han er innført som fødd på Hangaard...?Hadde det kanskje òg vore ein tanke å sjekka utflytte frå Rendalen kring 1844 for å sjå kva namn som der er nytta?Elles lyt eg fortelja at dødsattesten til Ole Olson (Rodahl) frå Minnesota syner fødselsdato 13.3.1827! Hmm!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Øystein for nytt innlegg, som eg ikkje hadde sett då eg skreiv mitt. Opplysningane som du gjev, kan absolutt tyda på at presten HAR skrive attest på feil person, og me har god grunn til å sjekka ut den ''andre'' Ole Olson...!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reidar Oddløkken

Lurer på om jeg trekker tilbake Hangaard-teorien i innlegg 3, det ser vel egentlig ut som det er Haugaarden det står likevel, men kan Haugaarden i 1928 teoretisk være dagens Hangaard? Reidar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Hei LarsJeg har 4 stykker Ole Olsen født i 1828 avfotografert på SAH. Sender deg en privat mail i morgenMvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Lars Ove for spennande og interessante innlegg om dette problemet.Eg har måtta ha litt tid på å studera desse, for eg føler at ingen av dei stemmer ''skikkeleg''...:Me sit her med FEM alternativ:* Ole Olson, f. 27.3., døypt 1.6.1828 av innerst Ole Olson Haarset og kona Maren Larsdotter.* Ole Olson, f. ''uægte'' 8.3., døypt 27.4.1828 av dreng Ole Olson Haarset og jenta Mette Olsdotter Søndre Høye* Ole Olson, f. 16.6., døypt 13.10.1828 av gardbrukar Ole Olson Engedalen og kona Gjertrud Pedersdotter* Ole Olson, f. 20.10., døypt 9.11.1828 av gardbrukar Ole Olson Ellevold og kona Anna Haldorsdotter* Ole Olson, f. 13.2., døypt 7.4.1828 av innerst Ole Olson Kjølie og kona Maria Olsdotter.Dei to første barnefedrene er nok same mann...!?Då ''vår'' Ole flytte inn i Bolsøy i 1844 som Ole Olson Hangaasen, er det oppgjeve fødselsdato 27.3.1828, men i 1865 har han foreldri Ole Olson og Maren Olsdotter.FamilySearch syner at Ole Olson og Maren Larsdotter gifte seg i Rendalen 29.5.1828.Derimot er det INGEN bryllup i Rendalen 1820-1830 mellom Ole Olson og Maren Olsdotter, og heller ikkje mellom Ole Olson og Metta Olsdotter!So vidt eg kan sjå, er Ole Olson og Maren Larsdotter dei MEST SANNSYNLEGE foreldri til ''vår'' Ole Olson, men so var det dette med namnet...? Kvan av dei flytte inn i Bolsøy i 1844?Lars Ove, kanskje du kunne hjelpa mge med den VIGSLI frå 1828 mellom Ole Olson og Maren Larsdotter; kanskje det kjem fram nye namn...?Og, kan du fina ei UTflytting frå Rendalen i 1844?Eg takkar igjen for kjempegod hjelp so langt!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øystein Retvedt

Følgende kan kanskje hjelpe litt til med å elminere noen Ole Olsener:Ole Olsen Sjøli (1828-1879) ble i følge bygdeboka for Ytre Rendal gift med Sigrid Simensdatter og overtok nedre Sjøli etter foreldrene.Som nevnt i innlegg 11 døde en Ole Olsen Haarset på Berge i Øvre Rendal i 1849 i følge bygdeboka for Øvre Rendalen. .Fortsatt i følge bygdeboka for Øvre Rendalen ble Ole Olsen Elvvaal (1828- ) gift i 1853 med Helene Olsdatter Vechlenget.Bygdeboka for Engerdal finnes ikke i min bokhylle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Øystein for nytt innlegg.Då kan me trygt eliminera alternativi #4 og #5, og eg har ikkje mykje tru på #3 heller.MEN, det ser jo ut til at Ole Olson Haarset har hatt TO søner nesten på same tid...Kva med å undersøka KONFIRMANTLISTENE for Rendalen for 1842-1845?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thorbjørn Granlund.

Hei. Jeg prøvde jo tidligere i et innlegg, å si at jeg leste denne dåpen for Ole Olsen Haarset, døpt 14.01. 1828, men da ble det sagt at det var Hangaard. Jeg har sett på det flere ganger, og får det fortsatt til at det står Haarset. Med beste hilsen : Thorbjørn Granlund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Jeg vet ikke om dette har interesse. Men 23.10.1845 fikk paret Ole Olsen og Maren Larsdtr. datteren Olava. Blant fadderne er Ole Olsen Rødahl. Se post nr.42 øverst på siden. [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=2279&idx_id=2279&uid=ny&idx_side=-24>LenkeSamme paret fikk en datter Maren i 1848 på Rødal. Og blant fadderne finnes en Ole Olsen Rødal jr.Se post nr.40 nest nederst på siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Her er konfirmasjonen til Ole Olsen i Bud 06.10.1844. I følge denne var han sønn av Ole Olsen og Maren Larsdtr. fra Haugaarden i Rindalen. Se post nr. 13 nest nederst på venstre side.Lenke Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.