Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Geir Woll

[#53297] (HED) Grue - døde 1892-1894(1897) Hvor har det blitt av disse?

Recommended Posts

Gjest Geir Woll

Grue MINI-12 1881-97 - døde går til og med 1891. KLOK 3 1895-99 har døde fra 1895-99. Når kommer 1892-1894 på plass?Mvh Geir

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mette Værnes

Hei GeirDe døde for 1892-1894 mangler dessverre i kirkebøkene for Grue. Alternativet blir da Dødsfallprotokoll 1 for Solør Sorenskriver som gjelder for åra 1863-1898. Her får du avdødes navneopplysning, dødsdato og annen info som eventuell etterlatt familie m.m. Denne protokollen finnes arkivert på Statsarkivet i Hamar. Mvh Mette Værnes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Geir Woll

Ok - takk for info., Mette!Hvordan går jeg frem for å kunne skaffe meg info. om en spesifikk person - mest sannsynlig død 1892-94? Kan noen gjøre oppslag for meg på Hamar eller må jeg dra dit selv?Mvh Geir

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Svein Warberg

I prinsippet vil vi ønske at du utfører søket i protokollene selv, ved å besøke lesesalen ved Statsarkivet i Hamar, info:http://www.arkivverket.no/hamar/om.html Er du forhindret, kan du sende skriftlig forspørsel som Statsarkivet evt. vil ta stilling til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Geir Woll

Takk for info., Svein!Mvh Geir

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.