Gå til innhold
Arkivverket

[#53310] Ole Olson Egland, f. 1875 Hægebostad i Vest-Agder, utvandra 1891 el. 1892?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Frå Amerika får eg opplyst følgjande:Ole Olson Egland skal vera fødd i Nordre Undal, Hægebostad i Vest-Agder 2.10.1875 av foreldri Ole og Marie Egland og utvandra til Amerika i 1892.I utvandringslista for Kristiansand finn eg ein 17 år gamal Ole Olson som utvandra i 1891 frå Hægebostad, MEN eg finn ikkje denne personen fødd i nokon av dei to kyrkjesoknene i Hægebostad prestegjeld!Er det nokon med lokal kunnskap som kan hjelpa meg på rett veg og:* Stadfesta dato og stad for fødsli til Ole Olson?* Finna fulle namn på foreldri hans?* Og stadfesta utvandringi i 1891 (eller 1892)?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Kan det være han som ble födt i Greipstad i 1875 og döpt 14/11-1875 med forldre Ole Olsen og Marie Olsdtr? LenkeDessverre er ikke kirkebökene skannet for den aktuelle perioden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sigbjørn Sandsmark

Nordre Undal ble senere Vigmostad og nå Lindesnes komune i V Agder. Gården Hægebostad i førnevnte komune må ikke forveksles med KOMUNEN Hægebostad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Benn Johan, Kjellaug, Carsten og Sigbjørn for mange spennande om enn ''divergerande'' innlegg. Det ser ut som Carsten har funne ''rett'' Ole, men det er sanneleg forvirrande med denne inndelingi i prestegjeld og kommuner i Vest-Agder. Er det naudsynt å gjera det so vanskeleg...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald Søren Storaker

Ole Olsen Egeland var nok fra Ytre Eikeland i Konsmo, på heia rett vest for Gislefoss. Konsmo er i dag ein del av Audnedal kommune. Kirkebøkene for Konsmo er i digital database. Her er dåpen i 1875 Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristian Fjeldsgård

Til LarsJa det er problematisk.Folketellinga 1662-66 har plassert mange i Greipstad som har en helt annen tilhørighet.Eldre skattelister operer med diverse Eig(k)elands-gårder i Audnedalen. Å plassere Eika rett kan være frustrende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.