Gå til innhold
Arkivverket

[#53360] Får bare opp de 7 siste debattene!


Gjest Arnfrid Mæland
 Del

Recommended Posts

Gjest Arnfrid Mæland

Jan,eg får berre opp dei 7 siste debattane på BF når eg går inn på Debattforum. Er det hjå meg det er noko galt, eller?På AF er alt normalt. Også når eg vel 'korga mi'.Mvh Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddbjørn Johannessen

Tidligere i kveld var det ingen av debattforaene som virket. Nå ser vel alle - unntatt Brukarforum - ut til å fungere normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lise Hovdal

På Brukerforumet får jeg fremdeles ikke opp noen postinger før 1724 på 18.10. Da jeg prøvde å velge Vis alle, og får fremdeles ikke opp postinger på Brukerforumet før den tiden. Jeg får også kun 3 postinger opp på andre andre forum før 17.24. Håper at problemet på Brukerforumet blir rettet snart, og at deg går an å se postinger før 17.24 der inn snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leif Listerud

Det er fortsatt noe som ikke er i orden: Når jeg forsøker å liste opp 'Alle' temaene i foraene for kjelderegistrering og skanna kyrkebøker, får jeg meldingen 'feil hovudløkka' og opplistingen kuttes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.