Gå til innhold
Arkivverket

[#53383] John Danielson Hovland i Sauda, f. 1851 - kven var mori Anna M. Johnsdotter?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

No vert forvirringi komplett... Eg har funne vigsli til Daniel Knutson og Anne Martha Johnsdotter i SKUDESNES av alle stader (Lenke)Eg har frå før at Daniel skulle vera frå Bakkane under Rissdal i SAUDA, men her står at han var frå Bakken i SULDAL!? Er det same staden?Med omsyn til Anne Martha Johnsdotter er ho oppgjevi vera frå garden Sæbø, og det må vel vera i TORVASTAD heller enn i TYSVÆR!? Eller er det i BOKN?Eg vonar at einkvan med lokal kunnskap kan rettleia meg her om kva me bør oppfatta som opphavsstader til Daniel og Anne Martha...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sol Kerry Johannessen

Hei Lars.I første innlegget ditt så skriver du John Danielsen og Anne Marta Johnsdtr. muligens fra TysværI ditt andre innl. så blir det Daniel Knutson og Anne Marta Johnsdtr vidde i Skudenes, Det må da være to forskjellige ektepar du her skriver om. Jeg sitter her med Tysvær, Sauda og Suldal og skal lete, men hvem etter??Hilsen Sol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sol Kerry Johannessen

Hei Lars.Det var nok Sol som leste for fort, jeg har lett etter John Danielsen og Anne Marta. Men begynner på nytt her. Undskyld tabben min. Ble litt for ivrig nå. Sol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sol Kerry Johannessen

Hei Lars.Bakkana under Risvold: Knut Larsson Risvold (7b) født 1789 døde 1854 gift 1815 m. Marta Danielsdtr. Amdalstveit 20d. født 1793. Til Hølland (55) A. Lars Knutson, født 1816, døde 1818. b. Daniel Knutsen født 1818 d.s.å. c. Ingrid Nygård (H13.) d. Lars Risvold (12). e. Daniel Hovland (H20) Dette må være de du skulle ha.Leter videre.Hilsen Sol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruth Bendiksen

Hei. Bokn bygdebok 1. Side 359 Sæbø 18. Daniel Knuttsson, innerst, f. 1824, Bakken, Suldal. Gift m. Anna Marta Jonsdtr, f. 1821 Sæbø, bruk 5, huslyd 5.3. Barn: 1. Marta, f. 1847 Mvh Ruth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sol Kerry Johannessen

Hei Lars.Av alt så er de på Bokn, gård Sæbø og der står. Inderst Daniel Knutsen født 1824 Bakken i Suldal gift med Anne Marta Jonsdtr. født 1821 Sæbø br.5 og det er Jon Olsson født 1784 på dette bruket døde 1850, overtok her i 1810, gm. Inger Rasmusdtr. Øvrabø bruk 1, født 1791, døde 1849, Anne Marta er barn nr. 3 av 6. Daniel og Anne Marta får datteren A. Marta født 1847 her.Mange hilsner fra Sol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruth Bendiksen

Sæbø på Bokn. Bruk 5., nr. 5. side 338 Jon Olsson, f. 1784, d. 1850 Sæbø, Bokn. (Jon også kalt Jone) gift m. Inger Rasmusdtr, Øvrabø, bruk 1, huslyd 7.7., f. 1791, d. 1849. Mvh Ruth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Sol og Ruth for fleire spennande innlegg, som til sist gjev spar på alle spørsmåli mine. Det er skikkeleg bra med alt dette ''team-arbeidet''...! Me kan jo ikkje alle vera like godt kjende i kvar ein krok av dette langstrakte landet vårt!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.