Gå til innhold
Arkivverket

[#53385] Klarer noen å tyde dette?


Gjest Arnstein Rønning
 Del

Recommended Posts

Gjest Per Håkon Christiansen

Du må legge inn PERMANENT lenke (bruk permenent lenke som søkeord her, så får du opp mange forklaringer.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Håkon Christiansen

Baren en liten kommentar, Arnstein: grunnen til at DU får opp siden, men ikke vi, er at den er lagt inn i RAM-minnet lokalt på maskinen din. Men det gjelder ikke oss andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else B. Rustad

Hvis vi hadde visst hvilken kirkebok dette var hentet fra, ville det kanskje hjelpe? Den lenken som er lagt ut, sier ingenting om hvor dette er, det går heller ikke an å bla frem og tilbake i boka og evt. sammenlikne underskrifter.Mvh Else B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else B. Rustad

Kan nesten være hva som helst, synes jeg! Denne var ikke god. Har bladd litt fram og tilbake i håp om at han var forlover ved andre giftermål også, men har ikke funnet ham. Else B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Sorry, det hadde du jo fra før (12). Men, kanskje man kan klare å finne den første forloveren ved å studere adressene i 1801.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Charlotte Hagen

Jeg sjekket litt med Gotisk Håndskrift eksemplene og føler at min antagelse blir litt styrket:I bildet synes jeg første bokstaven ligner veldig på O-en nr. 2 (av de håndskrevne) og neste bokstav ligner veldig på den siste R-en.Noen tanker?

bilete3638.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.