Gå til innhold
Arkivverket

[#53395] Antone A. Sever(s) - farmar i New Mexico - fødd i Noreg 1846/1847 - utv. 1849?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Ei skikkeleg utfordring:Eg har motteke ein bøn om hjelp frå Oregon om å freista finna det norske opphavet til denne personen:Antone A. Sever (Severs), fødd i Noreg 3.10.1846 eller i januar 1847, skal ha utvandra til Amerika i 1849 (år oppgjeve både i 1900 og i 1910 - i 1920 er utvandringsåret oppgjeve til 1847!). Me finn han i 1870 som nygift (med Melissa Chase) farmar i Oceana Co., MI. I 1880 farma dei i Rooks Co., KS, medan dei før 1900 slo seg ned som farmarar i San Juan Co., NM der Antone døydde 6.2.1925.Er det ut ifrå desse opplysningane mogeleg å finna det norske opphavet til Anton Sever(s)?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Diverre Benn; eg veit ikkje, men eg ser ikkje bort ifrå at det var faren sitt førenamn, og at Anton i røyndi kanskje heitte Anton Andersson, medan faren heitte Anders Sjurson eller Syverson...?MEN, eg veit ikkje noko meir!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne J. Engmo

Fant en kar på FS som 'kan' være rett mann,men det står desverre ikke fødested.Vet at etternavnet Alstad finnes i Trøndelag,men det er jo bare et skudd i blinde dette her:Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stig Nyberg

Hvis Sever(s) er en amerikanisering av et norsk gårdsnavn, kan det kanskje være snakk om Sæves i Rakkestad, Østfold. Akkurat nå får jeg ikke opp Skanna kyrkjebøker, så jeg får ikke sjekket selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Anne, Jon og Stig for nye interessante innlegg.Dette er ein underleg huslyd. I alle folketeljingar (1870/1880/1900/1910 og 1920) står det at Anton var fødd i Noreg, men denne underlege huslyden kjem fram i Claybanks township, Oceana Co., MI i 1860:~~~~~~~~~~~~~~~~~~SEVERT, Ferdinand 30 PreußenSEVERT, Frederika 28 PreußenSEVERT, Anthone 12 PreußenSEVERT, James 6 MichiganSEVERT, August 3 Michigan~~~~~~~~~~~~~~~~~~Alder, namn og bustad høver ''mistenkeleg'' godt, men er det same mann?Elles finn me i Civil War records følgjande:~~~~~~~~~~~~~~~~~~American Civil War SoldiersName: Antoine Sever ,Enlistment Date: 31 Dec 1863Enlistment Place: Grand Rapids, MichiganSide Served: UnionState Served: MichiganService Record: Enlisted as a Private on 31 December 1863 at the age of 18.Enlisted in Company Batty L, 1st Light Artillery Regiment Michigan on 31 Dec 1863.Mustered Out Company Batty L, 1st Light Artillery Regiment Michigan on 22 Aug 1865 at Jackson, MI.Sources: 10~~~~~~~~~~~~~~~~~~Me veit at mange ungdomar jugde på alderen fpr å slost i krigen, so dette er nok ''vår'' mann...MEN, kven var han?Kandidaten til Anne er vel ikkje so borte vekk...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.