Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Lars E. Øyane

[#53425] Vigsel i Bergen kring 1948

Recommended Posts

Guest Lars E. Øyane

SOLÅS, Dorthea Elise (kjend som Thea), fødd i Gloppen 6.3.1899 ogSTØLEN, Peder Nilsson, fødd i Hafslo 7.9.1894,skal vera vigde i Bergen kring 1948.Er det mogeleg å få greie på den nøyatige vigselsdatoen deira?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Guest Yngve Nedrebø

De er ikke registrert i kartoteket til Bergen folkeregister. Var de bare innom Bergen for å gifte seg? I så fall skal vi kunne regne med å finne vielsen innført uten nummer på hjemstedet.

Guest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Yngve for kjapt om enn skuffande svar. Eg trudde òg dei kanskje berre var ''innom'' Bergen for å gifta seg, men vigsli er heller ikkje å finna i kyrkjebøkene for Gloppen (eg har vore i kontakt med prestekongtoret der!)... Merkeleg...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Guest Yngve Nedrebø

Jeg kan ikke utelukke at de er gift i Bergen, men Bergen folkeregister har ikke hatt interesse av dem, siden de ikke var hjemmehørende der. Så da kan de ha vært innom Nykirken, eller en av de andre kirkene, men det blir mange å bla gjennom!

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.