Gå til innhold
Arkivverket

[#53430] Cornelia Buch og Haagen Johnsen. Askøy 1810, men etterpå? Stavanger?


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Eg har leita i fleire år etter Cornelia Buch og Haagen Johnsen.Eg har hatt to tidlegare tema som har vore omhandla ein del av det same, men tenkte kanskje det ville hjelpe med ei overskrift med Buch namnet i?[url="http://da2.uib.no/cgi-win/WebDebatt.exe?slag=listinnlegg&debatt=brukar&temanr=16833&sok=mariann+stokken&startnr=&antall=&spraak=&nr=95&antinnlegg=8#anker>LenkeLenkeDessutan lurar eg på kva det betyr at presten har skrive ut attest på Johan 12.08.1825 og broren Jon i 1827? Dåpen finnes på høgre side nr. frå nederst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei Gunn :-)Takk for respons! Eg har leita med lys og lykte utan resultat, i utflyttarliste og det som er!Vigselsddatoen stemmer, dåpane til dei to gutane er også OK, men etterpå er det ikkje spor av dei.Dvs. det viser jo at noko har skjedd(flytting??) i 1925-27.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Jeg lurer litt på om du har funnet selve vielsen i Stavanger? Her lett litt i kirkebøkene der men ikke funnet noe. I 1865 bor familien i Hetland, kan det tenkes at vielsen har funnet sted utenfor Stavanger? Det står litt om Hetland og Stavanger og grenser her: LenkeMulig det finnes andre steder å lete, om kirkebøkene fra ca 1849 er digitalisert?Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Takk :-))Ja, eg har leita etter giftarmålet, og leita og leita, Stv. Domkrk., Hetland, Randaberg... Eg finn dei ikkje!Børre sin dåp har eg funne(men takk likevel :-), og han var det eldste barnet deira, men kvar gifta dei seg?Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

For meg ser det ut til at de digitaliserte kirkebøker for Hetland starter med vielser 1850. Da spørs det om du kan finne eldre bøker i arkivene om ekteskapet var tidligere?mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Ser at det blir tull med innleggene når vi legger lenken først. Det pleier å bli rettet opp når jeg skriver inn temanummer og bruker blyantmerket igjen. Tror nok du må lete i kirkebøker for Hafslo , men dessverre ikke digitaliserte det jeg kan se.Håper noen i nærområdet kan hjelpe deg med leting i arkivene.Lykke til ! Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Vet du med sikkehet at Børre var første barnet? Alderen til både John og Bergithe i 1865 indikerer at de kan ha giftet seg og fått barn før 1850/51. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Takk igjen for respons :-)Ja, Børre var fyrste barnet, eg tenkte også at dei mogeleg gifta seg tidlegare, men etterkomarar har bekrefta at han _var_ eldst.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Mariann Stokken

Eg prøver meg igjen med dette temaet som eg ikkje klarar å finna løysing på.Dvs. ein god del av det er løyst: eg har funne vigsla til John og Bergitte (dei gifta seg i Stv.Domkrk. i 1844), så Børre var nok neppe fyrste barnet(sjølv om ein slektsgranskar i familien ville ha det til det)Dessutan har eg svar på nesten alt av det andre, men det eg ikkje klarar å finna ut av, det er kvar vart det av Cornelia Johansdtr. Buck, og mannen hennar Haagen Johnsen?Som de ser i ein av dei andre debattane eg har starta, så er det noko som har 'skjedd' i 1825, iallfall for John Haagensen sin del(det står ein anmerkning ved namnet hans i krk.boka.Dersom dette hadde funne ei løysing, hadde det vore storarta!! Det eg kjem på no medan eg skriv, er at eg har ikkje sjekka fadrar ved dåpane til barna til John og Bergitte, men no har eg skrive så mykje at eg legg dette inn likevel :-))Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Endelig (har leita ganske lenge, det er kjempemange døypte i Domkrk.Frue) fann eg det som sannsynlegvis var det fyrste barnet til Birgitte og John, eg har iallfall ikkje klart å finna nokon før denne, nr.425 her: LenkeFadrar hadde han, men neimen om det var så vel at det var nokon av dei to som eg leitar etter.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
Gjest Mariann Stokken

Kvar vart det av Cornelia Johansdtr. Buck, og mannen hennar Haagen Johnsen?Eg har sjekka alle fadrar ved dåpane til sonebarna til desse to(Haagen og Cornelia), dei er ikkje fadrar til nokon.Eg fekk ei melding frå Yngve Nedrebø at han for ca.20 år sidan hadde vore i kontakt med ein eldre mann som var i slekt med desse folka, skulle gjerne visst kven det var :-)Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.