Gå til innhold
Arkivverket

[#53435] Noen som vet hvem dette er?


Gjest Anita Bjørtuft
 Del

Recommended Posts

Gjest Anita Bjørtuft

Hei!Jeg kom over dette bildet da jeg demonterte et bilde av meg selv som barn tatt i Oslo hvor jeg bodde i 1955.Men hverken min mor eller jeg vet hvem dette er!Bildet er tatt av fotograf Sponland i 1954. Etter oppslag på internet var det en fotograf i Ålesund som het Sponland og et stort registreringsarbeide pågår for å legge bildene hans inn i en digital base på net.Jeg håper at noen kjenner igjen denne flotte mannen.Hvis han ikke er i min familie kan eventuelle interesserte få bildet av meg.Med vennlig hilsenAnita Bjørtuft

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anita Bjørtuft

Bildet var en jpg. fil og lå på skrivebordet. Jeg prøver igjen. PS. jeg la forespørselen inn hos DIS hvor det gikk greit.Mvh Anita Bjørtuft

bilete3647. foto sponland 1954.jpg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anita Bjørtuft

Det gikk visst ikke nå heller. Sytten!Jeg trykker på browse og åpner bildefilen. Men det ser ut som om bildet ikke følger med.Mvh Anita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.