Gå til innhold
Arkivverket

[#53436] Ole Larsson og Anna Mortensdotter - frå Nes (Hedm. e. Busk.) til Amerika 1853?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Frå Amerika får eg presentert følgjande problemstilling:Sigvard var fødd på Atlanterhavet 6.10.1853 som son av Ole Larsson og Anna Mortensdotter som i 1853 utvandra frå Nes, Norge, truleg Nes på Hedmarken eller Nes i Hallingdal.Eg set spørsmål ved påstanden om at Sigvard var fødd på Atlanterhavet so seint på hausten, men ein veit jo aldri...Eg finn ikkje nokon på FamilySearch som høver, men kanskje er det nokon som sit med lokal kunnskap i Nes på Hedmarken eller Nes i Hallingdal som kan hjelpa finna det norske opphavet til denne huslyden?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Karlsen

Fødsel på vei til Amerika i oktober? Tvilsomt, men ikke umulig: 1853 Bark Karen Elisabeth/Captain Melsom from Christiania [dato?] to Quebec Oct. 8Bark Nordlyset/Captain J. A. Hansen from Christiania Aug. 13 to Quebec Nov. 9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Carsten for eit svært interessant innlegg. Det kan svært vel vera denne huslyden, for eg ser dei fekk attest so seint som i juli 1853 og må difor vera farne på hausten; soleis kan ein òg forklara at sonen var fødd på Atlanterhavet i oktober månad...!?Kanskje kan me finna dei att i FT1860 i Amerika med nokre av dei borni som var fødde i Noreg...Det var ektemaken til Sigvard so var fødd i Sogn, men dei vart vigde i Freeborn Co., MN i 1877, so kanskje foreldri hans budde der...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.