Gå til innhold
Arkivverket

[#53447] Kirkebøker fra Fredrikstad metodistkirke?


Gjest Thomas Hansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Thomas Hansen

Oline Marie Ødman ble født i Fredrikstad i 1868 eller 1869, men siden hun var metodist finner jeg henne ikke i de vanlige kirkebøkene. Er det noen som sitter på kirkebøker for Fredrikstad metodistkirke fra denne perioden? Faren hennes skal hete Johan Ødman, så vidt jeg kan forstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Det er mulig du finner en del opplysninger under Dissentere i Vestre Fredrikstad Mini. Legger inn en lenke her som viser viede i alle fall. LenkeTror det er vanlig at metodistene oppgav både fødsler, vielser og død til samme kirkebøker.Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thomas Hansen

Takk for hjelpen, men jeg vet allerede at hun giftet seg i Den norske kirke (det var slik jeg fant ut at hun var metodist; det står i kirkebokoppføringen, samt hva faren hennes heter). Dermed blir de kirkebøkene fra Fredrikstad som ligger på Digitalarkivet litt i nyeste laget for meg.Thomas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tom Larsen

fåreslår at du ringer kirken i Fredrikstad,kanskje de har bøkene fremdeles i kirken.legger ved en link til hjemmesiden til metodistkirken,Fredrikstad. Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.