Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Thomas Hansen

[#53447] Kirkebøker fra Fredrikstad metodistkirke?

Recommended Posts

Guest Thomas Hansen

Oline Marie Ødman ble født i Fredrikstad i 1868 eller 1869, men siden hun var metodist finner jeg henne ikke i de vanlige kirkebøkene. Er det noen som sitter på kirkebøker for Fredrikstad metodistkirke fra denne perioden? Faren hennes skal hete Johan Ødman, så vidt jeg kan forstå.

Guest Gunn Huglen

Det er mulig du finner en del opplysninger under Dissentere i Vestre Fredrikstad Mini. Legger inn en lenke her som viser viede i alle fall. LenkeTror det er vanlig at metodistene oppgav både fødsler, vielser og død til samme kirkebøker.Mvh. Gunn

Guest Thomas Hansen

Takk for hjelpen, men jeg vet allerede at hun giftet seg i Den norske kirke (det var slik jeg fant ut at hun var metodist; det står i kirkebokoppføringen, samt hva faren hennes heter). Dermed blir de kirkebøkene fra Fredrikstad som ligger på Digitalarkivet litt i nyeste laget for meg.Thomas

Guest Tom Larsen

fåreslår at du ringer kirken i Fredrikstad,kanskje de har bøkene fremdeles i kirken.legger ved en link til hjemmesiden til metodistkirken,Fredrikstad. Lenke

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.