Gå til innhold
Arkivverket

[#53472] Ho: Anna Larsdtr f. 1809 Rubbestad, Finnås gift Tislavold, Fitjar


Gjest Kjellaug Robberstad Petit
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Annza var min oldefars halvsösterog hun gifta seg på Stord i 1839 med enkemannen Aron Olsen Tislavold: [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=14&filnamn=vi12211826&gardpostnr=373&personpostnr=1482#nedre>LenkeI 1865 er Aron död: LenkeEr det noen med bygdeböker fra området som kan fortelle meg om dette paret fikk barn?I 1865, finner jeg sönn til Aron fra förste ekteskap og to andre med Aron til etternavn:Erika Aronsdtr: LenkeLars Aronsen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Da ser det ut for at det bare er Lars og Erika som overlevde og fikk barn. De gifta seg med bror og söster fra Bögenes, det må være på Fitjar men jeg finner det ikke i kartboka mi.Erika gifta seg, som Carsten fant over, med Mons Monsen Bögenes og fikk ihvertfall to barn med han: Agathe 1862 og Mons 1863.Jeg finner dem ikke igjen på Fitjar verken i ft 1900 eller som döde. De må ha dradd derfra.Lars gifta seg med Anna Monsdtr Bögenes. De fikk flere barn: Aron 1866, Mons Olai 1868, Knut Andreas 1871 og Anna 1873.Det ser ut for at Lars fikk en tragisk ende, handrukna på sjöen bare 32-33 år gammel: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=118&filnamn=FITJAR&gardpostnr=522&personpostnr=522#nedre>LenkeDabodde de på Hofstad. Men enka hans finner jeg död 15 år seinere:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei Kjellaug :-) Er du interessert i meir info om Erika og Lars m. familiar? Eg har funne noko i bygdebøkene, men eg er for trøytt til å ta det no.Kjem sterkare tilbake imorgon, dag eller kveld, viss det er aktuelt :-))Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei Kjellaug!Finn Aron og Anna i bygdeboka for Fitjar bind 1 side 572:Aron Olson Tislavoll f. 1805 d. 1865. G.m. 1) Agota Larsd. Vinnes, Austevoll f. 1803. Drukna i Storavatnet på veg heim frå kyrkja i 1837. barn: Salomon f. 1834, g. Tislavoll (nr.16)G.m. 2) Anna Larsdatter Rubbestad, Bømlo f. 1809, d.1881.Born: b) Ola f.1839, d.1861 c) Lars f.1841, g. Hofstad (157) d) Aagota f.1843, d.1861 e) Erikka f.1845, g. Bøkeneset, Storavikjo (61) f) Aron f. og d. 1853 g) Anna Karine f. og d. 1855Aron kjøpte bruket av farbroren i 1830 med part i 'Tislavolds bordsaug'. Han var brukar til 1859. Då selde han til eldste sonen Salamon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Fitjar bygdebok 2 s. 558. Hovstad nr. 157:Lars Aronsen Tislavoll (15) f.1841, drukna i 1873 saman med Martha Johansdatter, kona til Jørgen Jørgenson på Herandeplasset. Lars var gift med Anna Monsdatter, Bøkeneset, Storavikjo (50) f. 1832. året ho døydde er ukjent.Born: a) Aron, f. 1866 i Amerika b) Mons Olai, f. 1869, sjømann c) Knut Andreas, f. 1871, g. Storavikjo (62) d) Anna, f. 1873Lars budde ei tid på Bøkeneset. I 1869 fekk han festesetel på Vinsjevikjo. Han var brukar til han døydde. Han var den første husmannen der.mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Fitjar bygdebok 2, s.612, Storavikjo (62):Knut Andreas Larson Vinsjevik, Hovstad (157), f.1871 g.m. Synneva Jakobsdatter, Myro, Storavikjo (59), f.1870.Born: a) Agnes Marie, f.1893, d.1914 b) Laurits Severin, f. 1893 c) Jakob Olai, f. 1894, d. tidleg d) Anna Agathe, f. 1896 e) Bertha Malene, f. og d. 1897 f) Bernt Martin, f. 1898 g) Anton Severin, f. 1902, d.1903 h) Anna kristine, f. 1904, d. 1906 i) Aron, f. 1905, d.1910 j) Konrad Andreas f. 1907. Skomaker i Stavanger k) Amanda Serine, f. og d. 1909Knut budde ei tid i Monsvikjo, Aga. seinare Storavikjo. Flytta til Stavanger seinare.Ganske tragisk at det av 11 fødte barn ser ut til at berre ein levde opp. Trur elles at eg for ein del år sidan var på hyttetur på denne staden I Storvikjo. Kjenner ei som har familie derfrå (ikkje denne familien du granskar, men dei som står etterpå i bygdeboka).mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Fitjar bygdebok 2, s.612, Storavikjo (61):Mons Monsson Bøkeneset, Storavikjo (50), f. 1829 g.m. Erika Aronsdatter Tislevoll (15) f. 1845.Kjende born: a) Anna Margrethe f. 1863. Ho fekk sonene Oluf Severin, f. 1883 med Sivert Brandshaug frå Sverige. b) Mons f. 1865 c) Ola f. 1866 d) Anna Karine f. og d. 1869 e) Aron f. 1870Mons var ei tid paktar på Kjeholmen. I 1873 flytta han med huslyden til Laksevåg.mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Det er bra Helga :-)) Eg ser du er betre enn meg på seine kveldar :-)))Venleg helsing Mariann.PS:vidare nordover (frå her eg bur) der vegen sluttar og stien byrjar, går det an å gå til desse stadane det er snakk om her. Har vore i nærleiken fleire gongar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Det er bra Helga :-)) Eg ser du er betre enn meg på seine kveldar :-)))Venleg helsing Mariann.PS:vidare nordover (frå her eg bur) der vegen sluttar og stien byrjar, går det an å gå til desse stadane det er snakk om her. Har vore i nærleiken fleire gongar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Wow! Her var det mye nytt! Hjertelig takk-:)Som jeg skjönner er det ikke mange som fikk etterkommere her.Dette skal bli noe å ta fatt i når jeg kommer hjem fra job i ettermiddag.Disse barnebarna skulle da bli mine fir-menninger.mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Finner ikke Knut Andreas og Synneve i ft 1900 verken for Stord ell. Fitjar, var de allerede flyttet da? Finner dem heller ikke i Stavanger by.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Tusen takk, Carsten, ikke rart jeg ikke fant dem i Stavanger. Det var altså til Bergenskanten de drog.mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei!Ser litt på denne familien. Dei budde altså i Bergen under ft. 1900. Men Bygdeboka for Fitjar oppgir både fødsels og dødsår for barn som er fødde etter 1900. Kan dei ha flytta heim att til Fitjar etter 1900 for så seinare å ha flytta til Stavanger?mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.