Gå til innhold
Arkivverket

[#53490] Proxy Error?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Eg har i kveld freista lesa skanna kyrkjebøker, men får berre opp følgjande melding:~~~~~~~~~~~~Proxy ErrorThe proxy server received an invalid response from an upstream server.The proxy server could not handle the request GET /URN:kb_read.Reason: Error reading from remote serverApache/2.0.58 (Unix) DAV/2 PHP/5.1.4 Server at www.arkivverket.no Port 80~~~~~~~~~~~~Kve gjer eg feil?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bent Vangli

Så det når jeg kom hjem fra trening. Jeg har restartet tjenesten. Det ser ut som jeg er nødt til å skrive om en sentral del av programvaren slik at jeg jeg omgår den 'deadlock' situasjonen som synes å oppstå etter langvarig tung belastning. Mvh Bent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk, Bent, no ser det ut til å virka normalt, so eg kan ta til med kyrkjebok-''treningi''!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kristinn Hegna

Men nå henger det igjen. Litt frustrerende å oppleve for tredje kveld på rad, for det er jo ikke noe problem på dagtid er det vel? Er det noe som skjer ved stor belastning? K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bent Vangli

Jeg kan bekrefte at dette skjer ved stor belastning. Årsaken er alltid den samme. Problemet har vært at det ikke finnes spor i feilloggene som kan forklare hva som er den egentlige årsaken. Selv når feilen er der synes systemet å være friskt, med det kjedelige unntaket at det er en fatal blokkering et eller annet sted.Likevel er det grunn for optimisme. Siden dette er en systematisk feil, vil vi til slutt finne årsaken, hvoretter vi ser på oss selv og lurer på hvorfor vi ikke så det med en gang! ;-)Et av de sporene vi nå følger systematisk er at disse feilene som nå oppleves, synes å ha oppstått omtrent 21-23 september 2007. Da ble det utført noe arbeid på serveren, og en kan ikke se bort fra at dette kan ha påvirket et eller annet.Mvh Bent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.