Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Lars E. Øyane

[#53549] Severin Paulson Søndeled, fødd Søndeled 1870/1867 - til Amerika 1886/1888?

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Frå Amerika får eg opplyst at Severin Paulson skal vera fødd i Søndeled 28.1.1870 som son av Paul Olson og Ingeborg Olsdotter, husmannsfolk busette på Plassen under garden Søndeled i Søndeled (Risør). Han skal ha utvandra i 1886.FT 1910 for Stoughton, Dane Co., WI syner Severin C. Paulson, 43 år, fødd i Noreg og utvandra 1888.Kyrkjeboki for Søndeled syner at Paul Olson og Ingeborg Olsdotter fekk ein son:Peder Severin Paulson, fødd i Søndeled 27.1.1867. Eg trur dette må vera ''vår'' mann, men er det nokon med lokal kunnskap eller med tilgjenge på ei bygdebok for Søndeled som kan stadfesta at dette er mannen som hamna i Stoughton, WI?Eg finn ikkje Severin Paulson mellom emigrantane over Kristiansand eller mellom utflytte frå Søndeled sokn i Risør. Kanskje utvandringsåret hans går fram av bygdeboki?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunn Huglen

Jeg legger inn det antatte foreldrepar med eldre søsken av Severin her i 1865-tellingen først: LenkeSkal se om jeg kan finne ut når han utvandret.Mvh. Gunn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunn Huglen

Her er en del kilder med bygdebøker for området, og så en oversikt over noen som har bøkene og er villig til å gjøre oppslag. LenkeLykke til med letingen. Jeg fant ikke noen som passet i emigrantlister, fra Kristiansand, Larvik og Kristiania, ved et raskt søk i emigrantarkivet, dessverre.Mvh. Gunn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunn Huglen

Jeg fant likevel Peder Severin Poulsen f. 1867 her i utflytterlistene i digitale kirkebøker for Søndeled, utvandret til Amerika , bosted Pladsen:Lenke Lett lesbart, i 150% forstørrelse, Nr 10 nederst på venstre side i kirkboka her. Klikk på forstørrelsesikon nederst til høyre på bildet.Da er det nok rett mann du har funnet fram til.Mvh. Gunn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Gunn for spennande og nyttige innlegg. Eg var faktisk alt i aftes inne på den sida som du syner til, men eg leitte då etter Severin og ''oversåg'' Peder Severin...Uansett, problemet er 100% løyst!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.