Gå til innhold
Arkivverket

[#53562] Ingri Amundsdtr, f på Vossestrand i 1844 - kom ho til Amerika i 1851?


Gjest Marianne Bakketun
 Del

Recommended Posts

Gjest Marianne Bakketun

Dette er nesten identisk med tema 53546, som hadde litt mangelfull overskrift. Vonar å fange amerika-ekspertar no!Kva skjedde med Ingri etter at familien flytta frå Voss til Amerika? Treng hjelp av nokon som har tilgang på folketeljingar og/eller dødsregister eller likn?Ingri og tvillingsøstra Giertrud vart fødde på garden Hest/Vetleteigen på Vossestrand 20. mars 1844. Foreldra var Amund Kjel(d)sen Hest, f 1822 og Brita Olsdtr Opheim, f 1812.8. juni 1846 fekk dei nok ei dotter, som dei også døypte for Giertrud! Og 15. mars 1849 vart broren Ole fødd.23. april 1851 flytta familien frå Voss til Amerika: Amund, Brita og borna Ingri, Giertrud (stora), Giertrud (vetla) og Ola. Har funne heile familien i passasjerliste på Minerva, ankomst NY 9. juli 1851. Dei reiste fyrst til Koshkonong, Wisconsin og så til Iowa, Decorah, der Brita døde, truleg i 1852.Amund skifta navn frå Kjel(d)sen til Chilson og dei to jentene ved navn Giertrud vart til Jane (stora Giertrud) og Julia (vetla Giertrud). Amund gifta seg oppatt med Bergit Aslaksdtr. og dei fekk 4 born. Rundt 1880 flytta dei frå Goodhue County til South Dakota.Jane vart gift med Harald Haraldsen frå Vinje i Telemark (han skifta navn til Harris Harrison) og Julia vart gift med Peter Gui Clausen, frå Danmark(?)Prøver å hjelpe etterkomarar i USA å nøste litt opp i slekta. I utgangspunktet trudde dei at Giertrud og Giertrud var tvillingar. Ingen hadde høyrt om Ingri. Kan Ingri ha døydd på overfarten? Eller finns ho nokon stad der borte? Er det nokon som kan hjelpe?Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Bakketun

Er det verkeleg ingen som kan hjelpe ang lagnaden til Ingri? Altså ikkje så rart at familien der borte ikkje veit noko heller.Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Bakketun

Søkte i ancestry.com etter Ingri Amundsdtr og kom opp med eit interessant resultat (limer inn kopiert tekst): OneWorldTree Community Tree Name: Ingir Admundson Chilson Birth: city, Norway Death: date - city, Burt, Nebraska, USA Marriage: date - city, Winneshiek, Iowa, USA Spouse: name surnameSidan eg ikkje er medlem, får eg ikkje sett på dette...... er det nokon som har tilgang som kan sjekke kva som gøymer seg bak dette? På førehand takk!Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye info her: [url="http://watweb.sdln.net/Genealogy/Cemeteries/Goodhue%20Cemetery.pdf>LenkeLenkehttp://genforum.genealogy.com/chilson/Ingrid er ikke med sine foreldre i 1860. - I 1860 - Minnesota, Goodhue, Wanamingo:Amon Kittleson m 36 farmer NorwayBetsey Kittleson f 37 NorwayOle Kittleson m 12 NorwayAnna Kittleson f 8 NorwayAsoph Kittleson m 5 IowaBetsey Kittleson f 3 Minnesota ---- Amund og Birgit er i 1875 i Wanamingo, Goodhue, Minnesota. sammen med barna:Olaf - 19 - f. i Iowa.Ingeborg 15 - f. i Minnesota.Cerstina - 13 - f. i Minnesota.--I 1880 er de på samme sted med datteren Ingeborg.Naboen er da sønnnen Aesoph Chilson 24 år f. i Iowa. Sistnevte er gift og har barn.Finner Amund og Birgit i Lien twp. i Grant county i Minnesota i 1905. Da er de gamle.De er begravet der han døde 20. apr 1906 og hun i 1909:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Bakketun

Tusen takk for svar, Jon. Berre så synd det ikkje kom fram noko om Ingri. Alle desse opplysningane du kom med, hadde nok familien frå før. Ingri vart nok ikkje så gamal, for etterslekta har aldri høyrt om ho.Har du tilgang til Ancestry, slik at du kan kikke på den 'Ingir Admundson Chilson' eg fann der? Ho verkar svært så lovande, men kven er det og kva står det om henne?Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det må jeg si..... se her: Ingir Admundson ChilsonBorn: Voss, Norway Died: 7 Jan 1882 Oakland, Burt, Nebraska, USAMarriage: 17 May 1866 in Decorah, Winneshiek, Iowa, USA to Spouse Hildur Tronsen SteenBorn: 20 Sep 1843 in Aker, Akershus, NorwayDied: 21 Mar 1938 in Retsil, [county], Washington, USA Children Albert Julius Steen M 28 Mar 1870 in Le Mars, [county], Iowa, USA Taylor Vigo Steen M 18 Aug 1872 in Le Mars, [county], Iowa, USA Ella Jane Steen F abt 1874 in Hooper, [county], Nebraska, USA Charles Evert Steen M Aug 1881 in Oakland, Burt, Nebraska, USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

# Name: Hildur Tronsen Steen# Sex: M# Name: Henry Steen# Birth: 20 SEP 1843 in Aker, Akershus, Norway# Death: 21 MAR 1938 in Retsil, Washington# Burial: Old Soldiers Cemetery, Retsil, Washington# Event: Everyday Name Henry# Emigration: 14 APR 1853 Sailed on the 'Argo' to Quebec# Military Service: 21 OCT 1861 Company 'G' Twelfth Regiment Iowa Volunteer Infantry# Military Service: 20 JAN 1866 Dischaged at Memphis, TennesseeFather: Tron Steen b: 1 AUG 1802 in Steen, Aker, Akershus, NorwayMother: Ingeborg Halvorsdatter Thorstad b: 31 JAN 1804 in Fåberg, Oppland, NorwayMarriage 1 Ingir Admundson\Chilson b: in Voss, Norway Married: 17 MAY 1866 in Decorah, Winneshiek County, IowaChildren 1. Albert Julius Steen b: 28 MAR 1870 in Le Mars, Iowa 2. Charles Evert Steen b: AUG 1881 in Oakland, Burt County, Nebraska 3. Ella Jane Steen b: ABT 1874 in Hooper, Nebraska 4. Helmer Lawrence Steen b: 21 JAN 1877 in Hooper, Nebraska 5. Taylor Vigo Steen b: 18 AUG 1872 in Le Mars, Iowa Marriage 2 Emma Luella Sprague * Married: 15 SEP 1885 in Golden Spring, NebraskaChildren 1. Elton Sprague Steen b: 1 DEC 1883 in Oakland, Burt County, Nebraska 2. Inger L. Steen b: 19 JAN 1890 3. Marion Estella Steen b: 19 MAY 1892 in Lyons, Nebraska 4. Warren Hildus Steen b: 23 JUN 1887 in Oakland, Burt County, Nebraska

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Bakketun

Du store mi tid!!! Snakk om... Foreldra til Hildur/Henry kjem tydeleg fram, men kva med Ingri sine foreldre. Dette kan vera ho eg har leita etter, men sikker er eg ikkje... skulle hatt eit fødselsår og helst foreldre.Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Bakketun

Det er stor sjanse for at dette er rett Ingri. 34 år i 1880 - ho skulle vore 36, men såpass avvik må ein tåle. Du finn ikkje noko meir om foreldre?Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Bakketun

Interessant den 1860-teljinga. Amund har gifta seg oppatt og har hjå seg dei to yngste barna han fekk med Brita, nemleg Ole, fødd i Noreg og Anne, fødd i USA. Dei andre borna har han med den nye kona, Bergit, her kalla Betsy.Så er spørsmålet: Kvar er tvillingane Ingri og Giertrud, 16 år gamle, og søstra Giertrud, 14 år gamal?Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Bakketun

Svært lovande den kandidaten i 1870! Albert er oppført som 2/12 år (=2 mnd?) og det stemmer nesten, om han var fødd i slutten av mars same året.Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner ikke ut mer - må nok til kirkebøker for Winneshiek, Iowa 17. mai 1866 og eller Burt, Nebraska 7. jan 1882 - om de bøkene da eksisterer.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Bakketun

Takkar for all hjelp så langt. Dette var utruleg spennande. Må avslutte for i kveld (natt). Er det greitt/lett å søke i Ancestry? Vurder seriøst eit abonnement no.Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Bakketun

Om du har tid, kunne du gjera eit søk i 1860-teljinga etter dei to søstrene til Ingri - Giertrud og Giertrud, fødde i 1844 og 1846. Dei skifta navn til Jane og Julie og brukte navnet Chilson. Begge var ugifte i 1860.Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingvild Hansen

Hej Marianne! Jeg har lett i Ancestry på Ingri og Giertrud, men har ikke funnet inntil videre. Jeg kan anbefale abonnement, det har vært lønnsomt for min slektsforskning. Jeg tok først 14 days trial, men husk å meld fra i tide hvis du ikke ønsker abonnement. Så har jeg tatt en måned ad gangen, minuset er at du blir avhengig av det! Tenker på å ønske meg et årsabonnement i julegave! Hilsen Ingvild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Bakketun

Takk for lenka! Har faktisk prøvd denne før, utan å finna noko. Spørs kva jentene kalla seg i 1860 og korleis navna er stava. Har prøvd mange kombinasjonar.Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.