Gå til innhold
Arkivverket

[#53579] Skifte etter Anna Johannesd. Refskar Herdla


Gjest Marit Lønøy
 Del

Recommended Posts

Gjest Yngve Nedrebø

Dato 3. juli 1778, enkemann Mons Bastesen. Som arvinger nevnes hennes søsken: 1) Halvor Johannessen Hvidsten, 2) Anders J. Birkeland, 3) Jens J. Hoele, 4) Johannes J. Nedre Tvedt, død, etterlatt seg Lars J., 22, og Johannes J., 15 år, 5) Marie J. Tolleshaug, g.m. Johannes Knudsen, men død, og hadde etterlatt seg Ole J. Tosche, død, etterlatt seg datter Anne O. g.m. Jens Nilsen Birkeland, Knud J. Olsvold, Johannes J. Ytre Sæbø, Kari J. Sæbø, 50, Anne J., g.m. Nils Olsen Udlyhre, og Rangele J., g.m. Lars Hansen Landsvik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Hei Marit,dette er også min manns slekt. Har du funnet mor til Anna og hennes søsken? Jeg har faren, Johannes Halversen Hjelmen til Birkeland, sønn av Halver Gudmundsen Hjelmen og Marta Toska, men mangler altså Johannes sin hustru.Mvh Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marit Lønøy

Hei Arnfrid Desverre så mangler jeg også hvem Johannes var gift med. Skulle navnet dukke opp, så kontakter jeg deg. Hilsen Marit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.