Gå til innhold
Arkivverket

[#53603] Thor Andersson (Kløvstad), f. Sandsvær 1857 - utvandra han i 1873 til Amerika?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Thor Andersson, fødd i Sandsvær 5.2.1857, var son av gardbrukar Anders Sjulson på Ristvedt, opphavleg frå Kløvstad, og kona Anna Ottea Johannesdotter frå Verket.Frå Amerika får eg opplyst at Thor, som sidan skreiv seg for Thor Klovstad, utvandra til Amerika i 1873, men eg har so langt ikkje vore i stand til å stadfesta dette utvandringsåret. Eg finn han heller ikkje i dei nyskanna utflyttigslistene for Sandsvær 1872-1874.Er det nokon med lokal kunnskap eller eventuelt med tilgjenge til ei bygdebok, som kan fortelja meg kva år Thor Andersson retteleg utvandra til Amerika, og om han i tilfele utvandra i lag med foreldri sine?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Jeg legger en lenke her til den rette familien i 1865 i Sandsvær, det er nemlig fler som heter Anders Sjulsen i samme området samtidig. LenkeSkal se om jeg finner noe om dette.Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Gunn for flotte og opplysande innlegg! Om mori utvandra sidan, speler liti rolle for meg; Thor var hovudpersonen, og problemet er med dette heilt løyst!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.