Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Lena Sanner

[#53622] Leter etter Martinus Hansen Sanners bosted, f 1851

Recommended Posts

Gjest Lena Sanner

leter forøvrig etter hans dødsår, og konfirmasjon. dette er hva jeg vet:han var vognmand, født 1851, gift i 1879 til Oline Hovelsdtr. jeg lurer på om han bodde på gården Sanner, men hvor? oppland,Biri??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Yngve Nedrebø

Hvor giftet de seg? Kirkebokens vigselsliste bør avsløre fødestedet til brud og brudgom.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Rune Thorstensen

Her er ekteskapet i Biri 14.03.1879. Se post nr 3 nest øverst på siden. Lenke Mvh. Rune Thorstensen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Rune Thorstensen

Og her er fødselen til Martinus 07.12.1851. Se post nr.73.Lenke Mvh. Rune Thorstensen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Rune Thorstensen

Og her finner du dem i Saude i 1900 tellingen. De benytter da Sanner som etternavn.Lenke Mvh. Rune T.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Lena Sanner

da må jeg finne skiftet på kaarstadeiet rundt 1879.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Lena Sanner

rune, det siste fra folketellinga stemmer ikke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Rune Thorstensen

Da er det noen som har vært inne å rota i lenken. Men her har du lenken til 1900 tellingen i Saude på nytt. Paret benytter Sanner som etternavn.De holder til i Haukvigs Landhandlerbygning.Lenke Mvh. Rune T.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.