Gå til innhold
Arkivverket

[#53642] Familie i Horten


Gjest Runo stefanus Gulliksen
 Del

Recommended Posts

Gjest Runo stefanus Gulliksen

dette er min familie: Informasjon om bostedet: * Tellingsår: 1900 * Kommune: Horten * Kommunenummer: 0703 * Gatenavn: Nedre Kejsemarkgade * Gatenr: 17 * Bydel: * Gårdeier: * Antall leiligheter: 3Antall personer registrert på bostedet: 17 Navn Familie-stilling Sivil-stand Yrke Fødselsår Fødested Etnisitet Herman Hjalmar Kjær hf g Høibaadsmand i marinen 1856 Horten JL Inger Andrea Kjær hm g 1859 Horten JL Oskar Kjær s ug Minekonstabel i marinen 1883 Horten JL Hilda Marie Kjær d ug 1886 Horten JL Nikola Kristine Kjær d ug 1887 Horten JL Karl Fredrik Kjær s ug 1889 Horten JL Ragnhild Sofie Kjær d ug 1890 Horten JL Sigurd Egil Kjær s ug 1892 Horten JL Harald Kjær s ug 1893 Horten JL Astrid Kjær d ug 1897 Horten JL Gunnar Kjær s ug 1899.06.20 Horten JLJeg lurte på nrå mor og far døde hvilket år ? og hvem er foreldrene til Herman hjalmar Kjær og inger andrea kjær når foreldrene er født også ??? V.H. Runo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runo stefanus Gulliksen

Tusen takk Cathrine dette var mye fin informasjon til meg :) Jeg lurer virkelig på om,siden jeg har stor familie om det fins noen nå idag som søker det samme som meg ??? om noen har samme gener :) ???? blir litt morsommere også hvis noen hadde samme gener som meg tilbake... V.H. Runo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.